Sunt o norocoasa!

Foto credit: David Franklin/Istock

Sunt o norocoasa! Si ar trebui sa-mi repet asta in fiecare zi, pana in clipa in care nu va mai trebui sa-mi repet, deoarece voi sti ca sunt o norocoasa. Am primit ieri un colet! Al treilea anul acesta. Si toate trei au fost de la oameni diferiti. De la oameni care nu-mi sunt datori cu nimic. Oameni pe care * i-am intalnit doar o data in viata, *am petrecut cu ei doar o luna din viata, *nu i-am intalnit deloc in viata reala.

***

Sunt o norocoasa! Nu ma satur sa-mi repet.  Tu cate colete ai primit in ultimul an? Cu exceptia celor care ti le trimite mama din Italia?

***

Sunt o norocoasa si nu de aceea ca m-am facut cu inca 3 lucruri noi. Sunt o norocoasa, deoarece acum stiu ca sunt oameni frumosi pe lume, care sunt gata sa-ti faca o placere gratuit, fara sa astepte ceva in loc, fara sa spere ca in urma acestui gest le vei imprumuta mai usor bani, sau vei rosti un cuvant bun „acolo unde trebuie”, sau vei sta cu copilul lor, sau vei accepta invitatia la nunta la care ei sunt nasi.

***

Sunt o norocoasa, deoarece sunt oameni care s-au trezit dimineata si s-au gandit la mine. S-au gandit ce mi-ar place sa primesc in dar. S-au imbracat, au iesit din casa, si-au facut drum spre magazin, apoi spre posta, au stat la coada, au completat formulare si s-au intors acasa, facandu-si griji daca va ajunge coletul sau nu…E frumos, asa-i? Ce-ar fi daca fiecare am face asa un gest? Ne-am trezi dimineata si ne-am gandi la cineva, fata de care nu avem nicio datorie, si i-am trimite ceva. „Ceva” poate fi orice. Un fir de iarba presat in carte, legat cu ata rosie si un mosorel, o felicitare facuta de mana, un fular impletit, un carnetel, creioane…orice.

***

Iti multumesc draga Isis pentru placerea pe care mi-ai daruit-o. Asa cum am convenit, coletul va pleca mai departe. Si, cine stie, poate facem inconjurul lumii cu el?

4 gânduri despre „Sunt o norocoasa!

  1. Sunt multe de spus, dar nu pot pana luni, Diana. Nu-mi permite timpul, sunt la un seminar de trei zile. Doar cateva vorbe acum, in miez de noapte: „Ceea ce daruiesti face cu mult mai placut ce-ti ramane.”

    Revin. Cu drag.

Lasă un răspuns

