Darul

Tu ce faci cand mergi? Eu compun poezii si texte. Multe din ele le uit chiar in clipa in care cineva ma striga sau imi suna telefonul. Azi, insa, am tinut aceasta poezioara in mine tot drumul spre gradinita, tot drumul spre casa si apoi la sedinta improvizata de vineri seara. Desi „eroul liric” este un baietel, eu ma gandeam la Ilinca in timp ce mergeam, iar aceste versuri mi-au aparut in cap, incet, calm, ca o ninsoarea de sfarsit de saptamana.

O asteptam pe mama in poarta gradinitei,

Nerabdator, saream intr-un picior,

Marsaluiam, cantam, luptam cu inamicul invizibil

Si…vai! A inceput sa ninga!

***

Mamica nu venea…

Am prins 3 fulgi de nea in palma mea,

I-am strans in pumn, atent,

De frica sa nu-i zdrobesc,

(Asa cum am zdrobit un fluture de camp vara trecuta)

Iar pumnul in buzunar l-am pus,

Ii duc acasa-n dar…

Unul mamicai, altul bunicai, iar cel mai mic il tin pentru pisica.

Un gând despre „Darul

Lasă un răspuns

