Micul dejun

Mic-dejun olandez

Ilinca isi ia micul dejun duminical in pat. Poate sunt o mama rea, poate sunt un parinte lipsit de orice dar pedagogic, dar nu stiu cum sa-mi conving copilul sa manince la masa. Si trebuie oare? Demult am renuntat sa lupt in numele unor principii artificiale, adunate de prin carti sau auzite de la lume.

Si apoi, trebuie sa recunosc, ca aceasta derogare de la regulile generale de conduita, imi permite sa am o dimineata linistita. Nu trebuie sa fac observatie la fiecare muscatura de paine, nu trebuie sa ma enervez ca dulceata a curs din lingurita si ca pisica iar a trecut cu coada prin farfuria cu terci. Eu imi iau micul-dejun in bucatarie cu o carte in fata, sorbind, in ritmul meu, din ceasca de ceai. Ilinca sta si ea linistita pe pat, isi priveste emisunea de week-end pe TV5 si molfaie, in ritmul sau, painea cu unt.

Asta e pretul platit pentru o duminica linistita: un mic-dejun separat.

Lasă un răspuns

