Sfintii nostri parinti

– Mica, da tu faci pipi cand esti in dus?

– Hmmmm, nuuuu eu merg inainte de asta la veceu.

Voi tot va mintiti in halul asta copiii?

Sau „Eu dulce inainte de masa nu mananc. Dulce se mananca dupa mancare, la desert”. Apoi va intoarceti discret asupra chiuvetei in care spalati cartofii si repede bagati in gura un biscuit cu ciocolata… in timp ce copilul sta cu buza umflata in usa bucatariei.

Si cea mai criminala „Mica, mai este salam?” „Nuuuu, tu dimineata ai mancat ultima felie!” Si, incetisor, cand copilul iese afara, deschideti frigiderul si scoateti felia de salam „Doktorsskii” cu diametrul de 10 cm, ungenti unt pe paine si tremurati de placere. „Ei, oricum, salamul e daunator copiilor”, va mangaiati constiinta si stomacul satisfacut.

***

Apoi vin cele cu iz de inalta moralitate:

– Nu, mamica nu spunea minciuni cand era mica…

– Mamica nu raspundea inapoi parintilor sai…

– Mamica nu se ducea cu lectiile nefacute la scoala (partial adevarat…pana in clasa 9)

– Mamica cand termina de mancat isi spala farfuria

– Mamica facea curat in camera (bagand tot ce se tavalea pe jos sub pat)

– Mamica nu baga degetele in nas

– Mamica nu tragea cu urechea atunci cand cei maturi vorbeau

– etc. etc. etc.

***

De ceva timp m-am gandit sa experimentez.

„Da, salam mai este, dar mie tare mi-ii pofta azi de el, hai lasa-mi mie ultima felie…”

Fata Ilincai se lumineaza cu un zambet pana la urechi:

„Micaaa, tie iti place salamul?”

Si iese fericita din casa. Ea doar i-a daruit mamicai o bucatica de salam.

***

Voi stiti ca nu e strasnic daca faceti pipi in cada cand faceti baie? Urina e sterila :)

13 gânduri despre „Sfintii nostri parinti

  1. …excellant…baiatul meu are 3 ani…. Si me-o spus o fraza ” mama noaptea a alungat soarele …… Noaptea e rautacioasa” … Nu știam ce săi răspund .. Am rămas cu gura cascata… Atunci el îmi striga ,, il faut partager maman”… Imi plac istorioarere scrise de tine… Le citesc cu placere..merci..

  2. Diana….numai cum trec prin cap asa teme….genial….noi tot avem asa dileme, dar sa scriu despre ele iata nu mio venit. Genial. Lol. Faza cu pipi stim si noi de ea. Eu sint pro, sotul nu, zice cind va merge la bazin cu scoala, va face asta la dusuri si nu e bine……de aia lucreaza asupra piciului hehe. Urinoterapia e buna, dar unii sint degustati….ceea ce eu nu pricep de ce? Well fiecare cu taracanii lui. Zi buna. Sper ca iti revii usor ca iata februarie e pe dupa….primavara amus amus….tre sa iti placa asta….

      • Si eu spun nu….dar cind nu puteam scapa de niste exeme de pe miini, nimic altceva nu mai mergea…..cu greu dar am facut bai, cum se zice…raul necesar ca sa ma fac bine….citeva saptamini….am uitat de exemele ce ma jenau enorm…iar la scoala cine ma vedea rideau ca cica aveam rie….:( numai eu stiu ce efort sa imi ascund miinile si cit ma incomoda….asa ca traiasca pipi hehe

Lasă un răspuns

