Accesoriul must have

Cel mai frumos accesoriu al unei femei este copilul.

***

E alegerea fiecareia sa poarte sau nu accesorii. Eu sunt, insa, o impatimita a micilor detalii. Si, desi, am o coelctie remarcabila de bijuterii, Ilinca este cea care mi se portiveste cel mai bine, in orice anotimp.

***

Stiu se vor gasi dintre cei pudici si bigoti, care se vor grabi sa-mi reproseze ca egalez o creatura a lui Dumnezeu cu un obiect artizanal (sau nu, depinde de gusturi si educatie). Le-as sugera sa inceteze si sa recunoasca ca nicio crema antirid si nici un colier lucrat in argint si perle gri, nu pot fi mai eficiente sau mai atragatoare decat prezenta, alaturi de femeie, a unui copil cu pielea frageda, cu parul matasos si ochii limpezi.

Am decis demult ca atunci cand fibra mea de femeie, crescuta alaturi de o mama care purta parfumuri frantuzesti (cand toata lumea nu avea decat „odekolon” de la „Univermag”) si care avea cate o preche de pantofi la fiecare tinuta, va incepe sa se gandeasca la un Botox bine-meritat, sa nu ma las sedusa de „glamurozitatea” deciziei si sa mai nasca o data.

***

Copiii sunt bijuteriile vietii.

foto: victoria varzari

6 gânduri despre „Accesoriul must have

  1. La mare, la soare nu numai fetitele sunt goale « Alo… BEBE!

  2. Adevar graiesti!!!
    Eu vin cu alta propunere…
    Ai o fata tare frumoasa,am si eu un baiat nu mai putin dulce,cam de aceiasi virsta.S-ar potrivi de minune;))

    Impuscam doi iepuri deodata;))
    Glumesc bineinteles in privinta lipelii.The rest is true though

      • ei,pina la casatorii mai e mult dar la joaca se poate.Vezi,ca irlandezul meu nu prea stie romana si la vara cind venim ar avea nevoie de practica dar in acelasi timp fara prea multa frustrare „lingvistica”;)
        Playdate cu beneficii.Practicarea englezei pentru voi vs romana pentru noi.

Lasă un comentariu