Interiorul meu

Vi s-a intamplat vreodata sa gasiti, intamplator, o fotografie de care nu va puteti desprinde ochii? Uite asta mi s-a intamplat in clipa in care am dat de fotografia acestui interior. Din prima zi si pana acum, deschid in fiecare dimineata fisierul cu aceasta poza si, practic, simt cum sunt intinsa pe acea canapea cu o carte in mana.

***

Imaginatia ma poarta uneori atat de departe, incat simt cum fosnesc frunzele in copacul de afara, cum trec cateva masini rare pe strada, cum bea cineva o cafea la terasa de la coltul blocului…Ilinca are 8 ani si e la scoala. Ea e inalta, cu parul lung si drept, asa cum am visat sa-l am si eu.

foto: http://www.apartmenttherapy.com

6 gânduri despre „Interiorul meu

  1. Constructia continua in apartamentul visurilor mele « Alo… BEBE!

  2. Camera de zi s-a mutat in antreu « Alo… BEBE!

  3. da, mai mult sau mai putin, 2 ani :)
    cat despre locatie, habar nu am unde e facuta poza, desi am cautat…poate fi Londra, poate fi Amstedam, dar mie mi s-a pus in cap ca e Istanbul …:)

    • cred ca fiecare isi vede locul sau preferat;)

      Deci,pentru tine Istanbul in 2 ani;).Vezi bine,ca dorintele au tendinta de a se indeplini…Ai mai scris tu undeva despre asta se pare

      • Hm, daca as visa sa fiu altundeva in 2 ani, cred ca nu as visa la Istanbul…Cunosc Istanbulul si lumina din acest interior imi aminteste de lumina pe care o avem acolo :)

Lasă un răspuns

