Gradinarit

Inverzirea continua! Insemantarile de primavara sunt in toi!

***

Se zice ca puii de plante furate se prind mai bine. Azi am pacatuit de doua ori, in doua locatii diferite. Aceste exemplare isi vor gasi locul in cani vintage, alaturi de primele doua exemplare, care sunt acum in perioada de incercare. Sper in curand sa pot face o „gradina de ceai”, iar acum sunt in cautare de o tava pe masura.

5 gânduri despre „Gradinarit

  1. si eu m-am ocupat ieri de flori :) ai dreptate, nu e neaparat sa fie gaura. Am pus pietricele, dar cu conditia sa ud mai rar pentru ca pietricelele raman o periaoda foarte lunga umede. Clar ca in dependenta de planta, oricum e bine sa nu udam dupa o anumita regula scrisa, dar sa verificam solul inainte.

    Iata cu furatul, m-ai ingrijorat…. :)

    • acum, cu timpul asta afara, e mai bine s-o rarim drastic cu udatul, mai ales in casele in care incalzirea a fost oprita. eu as sadi in cani numai suculentii, plante care nu au nevoie de multa apa.

      Eu fur numai de acolo de unde vad ca nu voi aduce prejudicii vizibile :)

    • da nu le fac :) eu am observat ca florile pot creste si in vazoane fara gauri, doar trebuie sa adaugam pe fund pietricele, scoici, unii pun chiar si bucatele de penoplast…Succes la gradinarit neconventional!

Lasă un răspuns

