Nedreptate

Imi sta un nod in gat. Din acel care apare atunci cand ti se face o nedreptate. Si nu intelegi de ce. De ce ai fost pedepsita? De ce ti s-a trantit usa in nas? De ce nu ai fost lasata pe terenul de joaca alaturi de ceilalti copii? Mirosi urat? Ai parul gras? Nu-ti controlezi gesturile si incomodezi pe cei din jur? Ce naiba?

***

Mi s-a inchis accesul la unul dintre site-urile mele preferate, autoarea caruia mi s-a parut o femeie inspirata si extrem de interesanta. Nu mi se mai pare acum. Iaca na, o judec! Da, o judec. Deoarece, indiferent de cauza unui astfel de afront, ea imi apare acum drept un om intolerant si plin de prejudecati.

***

Your IP address based on the country, region or network has been flagged by the website owner.

What should I do?

Completing the challenge above proves you are a human and gives you temporary access. You can ask the website owner to permanently whitelist you.

3 gânduri despre „Nedreptate

  1. foarte corect,cred ca merita sa-i faci public si site-ul.Nu merita sa i se ofere anonimitate,asa ca nu te sfii si let the world know its „heroes” as well.

  2. WTF???eu i-as scrie neaparat un mesaj personal macar sa ii aduci la cunostinta ca motivul in baza careia ti-a inchis accesul e xenofob.urasc astfel de indivizi.

    • i-am scris :) si i-am scris si pe pagina de Facebook. sunt din Moldova, motiv destul de bun sa mi se arate locul! sunt din lumea a cincea, doamna! o analfabeta si o terorista!

Lasă un răspuns

