Luni poate fi altfel

Cum a fost luni? Teribil, obositor, stresant, dement. Cu promisiunea de a demisiona. Luni a fost o zi frumoasa, cu soare, cu oameni indragostiti, fericiti. Luni s-a nascut un copil, doi, trei, patru. Cineva a plans de bucurie.

De luni mi-am promis ca-mi voi sfarsi ziua cu o Tabla de onoare, una foarte personala. (Multumesc, Sare si Piper, pentru aceasta idee genialo-salvatoare!)

Ce-ar fi daca toata lumea, la sfarsitul zilei de munca, intorcandu-se acasa, s-ar gandi doar la lucrurile frumoase care i s-au intamplat peste zi? Frumoase? Hmmm, nu a fost nimic frumos…Pe bune?

– Un sofer de pe ruta 110. L-am rugat sa opreasca in  statie, gandindu-ma ca va trebui sa fac 20 de metri in deal pentru a ajunge acolo unde imi trebuia. El mi-a ghicit gandul si a oprit exact acolo unde vroiam.

– Azi cineva si-a oprit privirea asupra mea mai mult de 15 secunde. Neasteptat, visat, gandit si razgandit 14 seri la rand.

– Tinerii care stiu sa scrie teze de doctorat cu titluri pe care eu nu sunt in stare nici sa le pronunt, daramite sa le mai gandesc.

– Un prieten drag, care mirosea frumos. Un barbat care miroase frumos e intotdeauna motiv de bucurie.

– Pisica Flora, care a revnit.

Astea mi-au fost gandurile in drum spre casa. Gandite cu emotie pe portiunea pe care o strabat intre statie si apartament. Cu doi carnaciori vanatoresti in mana, tribut Ilincai, care in seara asta nu e cu mine.

PS: dedicatie pentru cei care stiu sa se bucure de cele 2 minute de fericire lasate de o forta magica (oricare ar fi ea)

Un gând despre „Luni poate fi altfel

Lasă un răspuns

