5 lucruri pe care le poti face dupa „Povestea de seara”

Credit foto: Maggie Smith

„Povestea de seara”,care se termina la 20:50, este un semn pentru ca nu doar fata mea trebuie sa fie gata de somn, dar si eu.

Cu un program neobisnuit de lucru, culcatul la (doar) ora 9 este o necesitate ce a intrat in viata mea de mana cu promovarea de care nu m-am putut ascunde. Asadar, pe parcursul a catorva luni, a trebuit sa exersez pentru a-mi programa astfel timpul, incat sa ma culc cu sufletul impacat ca totul e bine organizat pentru urmatoarea zi. Iata o lista din 5 puncte pe care incerc sa o respect in fiecare seara, indiferent de gradul meu de extenuare:

1. Trec pe la bucatarie si sa verific daca totul e strans si daca vesela e spalata. Cat de obosita nu as fi, sunt intotdeauna constienta ca dimineata voi fi si mai enervata si indispusa, intr-o bucatarie plina de gunoi si vase murdare lasate peste tot.

2. Imi pregatesc lucrurile pentru ziua urmatoare. Incep cu hainele si termin cu geanta si mancarea pe care o voi lua a doua zi la servici. Astfel, dimineata nu voi avea mici isterii, deoarece ultima pereche de dresuri ce o credeam intreaga, este, de fapt, demult rupta sau ca factura pe care o credeam in geanta, a ramas pe frigider.

3. Schimb apa la flori. Bine, trebuie sa recunosc ca acest punct nu este intotdeauna „la locul lui”, se mai intampla sa nu am flori proaspete acasa.

4. Fac lista cu activitati pentru urmatoarea zi. Aici intra si mersul la magazin (sau piata), si oamenii cu care trebuie sa vorbesc si site-urile care trebuie sa le vizitez. Intr-un cuvant, ma stradui sa monitorizez fiecare pas al meu, pentru a nu ma trezi cu surprize la sfarsitul zilei urmatoare.

5. Citesc. In ficare seara inainte de culcare – citesc. Mi-am facut acest obicei inca din scoala. Cat am fost in concediu de maternitate, mi-am spus ca indiferent cat de obosita as fi, trebuie sa continui sa citesc, pentru a nu deveni o „closca”. Acum citesc din motiv ca ma tem sa nu mor cu o minte ingusta.

Daca primele zile de viata organizata par putin fade si uneori, chiar ai impresia ca joci intr-un film, cu timpul te obisnuiesti si te convingi ca unele lucruri trebuie facute in regim automat.

Lasă un răspuns

