Post-weekend

Barbatii care poarta in buzunar o arma ma fac sa visez. Barbatii care privesc de sus in jos, ma fac sa visez dublu. Barbatii cu arma in buzunar si cu priviri de sus in jos, ma fac sa vad cuadradimensional.

***

Cum sa-ti cresti copilul ca el sa nu devina narcoman? Pe mine asta ma intereseaza, da’ nu notele Ilincai. Am inceput deja sa vad cuadradimensional?

***

Eu nu stiu cine a inventat chestia asta ca femeile in stare avansata de ebrietate sunt mai usor de bagat in pat. Depinde ce ai de gand sa faci cu ele in pat. In cazul in care planifici sa dormi la podea sau pe o fasie cu latimea de 10 cm, atunci, vorba ceea, go for it!

***

Iata daca imi spune cineva cum poate fi convins un om de 8 ani sa-si faca curat in camera, de dorit sa fie o strategie de lunga durata, promit sa-l scot la un restaurant. La alegere.

***

Azi dimineata, uitandu-ma in oglinda si constatand, fara falsa modestie, ca nu am niciun rid, am inteles ca nu mai vreau copii. Nu acum. Si nici la anul. Si nici nu vreau sa aud ca cineva ma vede cu un pui de om in brate, implinita si fericita. Nu.

***

Prietena mea, tanti Nastea, crede ca ar trebui sa bat niste recorduri personale. Aceasta in contextul unei discutii de saptamana trecuta, in care un prieten mi-a spus ca „Love has no age”.

4 gânduri despre „Post-weekend

  1. Da asta nu era santaj, sotul chiar avea de gind sa il puie sa spele viceele:) al meu tot e cu carcacter interesant, nici lui nu ii pasa daca e curat, imi pasa mie insa si nu i-am dat nici o alegere, pentru ca stie ca atunci cind el vrea ceva de la mine eu tot o sa spun nu daca el nu face ce il rog eu, de ex. a scapat o zi de nastere la un prieten ca consecinta la purtarea lui, aud de la el la 8 ani asa lucruri care eu nu am indraznit sa le spun parintilor mei niociodata ca „you are ruining my life, I wish I could be your boss for a day…” da eu cred ca e ok sa cer de la el ca sa aiba anumite responsabilitati ca numa sa ii dai si sa ii alinti cu de toate tot nu e ok, incerc si eu sa gasesc balanta intre a iubi neconditionat dar si a educa anumite calitati ca reponsabilitatea, curajul, compatimirea, harnicia… da nu e usor deloc

  2. La tema de convins un copil de 8 ani sa isi faca curatenie in camera, noi am inceput cam de la 6 ani si acuma deja singur poate sa dea cu aspiratorul, sa spele podeaua si sa stearga praful la el in camera, alegere nu i-am dat decit i-am spus ca eu nu sint servitoare in casa si ori spala doua vicee ori isi face curat in camera lui:)

    • Hehw, Viorica, fata mea nu se da la asa santaj. Are un caracter foarte deosebit si ea foarte linistit poate sa traiasca in cea mai mare mizerie posibila fara nici sa remarce ca ceva nu e in regula in jurul sau :)

Lasă un comentariu