Ea injura

Eu sunt genul de femeie care injura. Uneori ca un birjar. Da, stiu, ati strambat din nas. Daca aveti probleme cu asta, putem inceta orice comunicare. Si da, eu cred ca a injura frumos este o arta. Si mai cred ca un om care injura e de multe ori mai credibil decat unul care o face pe domnisoara crescuta la maici.

Eu acasa nu injur. Cel putin, nu fata de Ilinca. Fata de mama pot sa-mi permit, dar injuraturi soft. Mama e toleranta, ea a lucrat toata viata printre barbati si nu are probleme cu foarte multe lucruri.

Fata de barbatii care ma inconjoara nu prea injur. Imi pastrez coroana, cum s-ar spune. Desi, cu cei cu care am trecut deja prin cateva schimburi de cearsafuri, imi permit. Suntem egali, ce naiba.

Si stiti ce? Cel mai fain e sa injuri in forma scrisa. Sunt zile cand corespondenta mea cu o prietena se petrece doar pe note fierbinti. Astfel mesajele devin mai clare, mai pline de conotatii, mai mustoase.

Si deoarece sunt o femeie culta, eu stiu sa injur in rusa, engleza si franceza. Ca la carte.

10 gânduri despre „Ea injura

Lasă un răspuns

