Una din zilele celea

Una din zilele celea cand te bucuri ca o tara si-a ales un nou presedinte care iti este simpatic. Si care a fost destul de destept sa-si ia si o sotie pe potriva. Si una din zilele celea in care iti stresezi copilul intentionat pentru a-l face sa-si asume unele responsabilitati. Si inca unda din zilele celea cand nu intelegi de ce unele femei se lasa antrenate in relatii de „ne-iubire”. Relatii deasupra caror planeaza fantoma fostei. Care intotdeauna va ramane femeia despre care se vorbeste in soapta, cu murmur aproape religios.

Una din zilele celea in care Philip Glass, ca si razbunarea, se mananca rece. Si se ruguma incet. Definitiv, daca razbunarea ar avea o colona sonora, ea ar fi semnata de Philip Glass. Dragostea neimpartasita ar fi semnata de Satie. Tristetea – de Brahem.

Una din zilele celea cand orice miscare irita. Si cand nicio mancare nu e destul de buna. Una din zilele celea cand stii ca vei visa cosmaruri. Si inca una din zilele celea cand cea mai buna prietena nu e atat de sigura ca ar trebui sa tina cu tine. Una din zilele celea cand intelegi, odata si pentru totdeauna, ca unii oameni refuza sa te auda. De aceea ca femeile nu au ce spune. Si ca cea mai sigura metoda de feed-back e sa le cumperi o jacheta din blana. Una din zilele celea cand cel mai bun plan e sa-ti amani toate planurile. Si sa te duci acasa ca s-o faci pe suparata.

Una din zilele celea cand vrei sa-ti trimiti copilul la tatal sau, sa stingi lumina in viata, sa-ti tragi plapuma peste cap si sa astepti sa treaca iarna.

6 gânduri despre „Una din zilele celea

  1. Cam asa si dispozitia mea, asi fi vrut sa stau in pat toata ziua cu plapuma peste cap si sa nu vad pe nimeni, ei da lasa mine e alta zi:)
    Eu m-am imbracat intr-o rochie noua albastra ca sa imi mai ridic dispozitia de dimineata:) Si poate ma duc la lunch sa imi mai iau vreo fusta, de la o vreme vreau sa port numai rochii si fuste chiar daca e timpul rece afara, asa ma simt mai femenina.

    • Da, rochii si fuste! Eu asa si n-am apucat sa ma imbrac in fusta mea noua, nu reusesc dimineata :)
      Si inca o modalitate de ridicare a moralului ar fi schimabrea culorii parului. Nu radical, asa, doar o nuanta.

      • Fusta noua pe plac asa si nu am gasit azi :( si de vopsit paru inca nu am incercat niciodata, am zis ca numa cind incepe sa apara par sur o sa ma vospesc, imi place culoare mea:)

Lasă un răspuns

