Ce cred eu despre Chisinau

Iata ce cred eu despre Chisinau. In cateva luni parerea mea nu s-a schimbat. Nu au fost motive. Din pacate.

Un gând despre „Ce cred eu despre Chisinau

  1. Nu ma pot pronunta pe moment la tema curateniei orasului, insa „curatenia” discursului prezentatoarei emisiunii este socanta! Dincolo de pronuntia sa absolut suparatoare (de parca ar avea o nuca sub limba), calitatea literara a textului debitat este sub orice rigoare. Constructii pleonastice, ineptii stilistice, elementare greseli gramaticale! Un exemplu chiar in primele secunde: „monumentele… una dupa alta” Care o fi singularul? o monumenta? o monumeanta?
    Nu mai vorbesc de calitatea moderarii – brrrrrr… Senzatia de jena pentru invitati nu m-a mai parasit. Cantitativ, prestatia verbala a prezentatoarei depaseste, cred, jumatate de volum de emisiune, insa daca cineva ar sta s-o redacteze pana la esenta, cate secunde s-ar aduna oare? Oribil.

    imi cer scuze pentru off top…

Lasă un răspuns

