La ordinea zilei

In cap e ceata. Sunt prea influentata de timp.

Ilinca incepe sa guste din gelozie. De eradicat!

Trebuie de iesit din orasul asta. Budapesta pentrut sfarsitul saptamanii se transforma dintr-o aproape corvoada intr-o salvare.

Traiul cu doua femei devine o durere de cap. De nascut un baiat?

Nana din nou. Minunat! Iata s-a ivit si ocazia sa ma fac cu o rochie noua.

Se cauta o destinatie pentru iarna! Krakow, Gdansk, Praga, Berlin?

Interesant, de ce unii oameni sunt complicati? Exact ca in serialele argentiniene…

Mie imi place job-ul meu, de aceea ca pot veni imbracata ca Lady Gaga si nimeni nu va observa. E totusi super sa lucrezi cu o bucata de carne pe cap.

E important sa-ti amintesti din timp in timp de ce te-ai despartit de unii barbati. Iata eu, de exemplu, imi amimtesc live in fiecare duminica seara de ce eu o cresc pe Ilinca singura. Si ma linistesc. Decizia mea a fost aproape geniala.

Prietenii sunt importanti. Mai ales cand ploua. Mai ales cand ai fugit de acasa ca o pustoiaica de 15 ani, cu o jumate de bostan in geanta. Se poate de copt bostanul impreuna, de baut un ceai, de mancat prajituri invechite, de fumat pe furis si de povestit cat e de grea viata.

Ma enerveaza unele fete. Sau femei. Mai ales unele. Of ce ma enerveaza.

Eu nu merg la biserica. Si de sarbatorile religioase nu-mi pasa. De ce lumea ma felicita cu ocazia lor? Si inca ce lume…

Piesa zilei de ieri si a celei de azi:

***

E luni. Totusi.

 

Lasă un răspuns

