Linkuri pentru duminica

Imagine

Multumesc! Pentru ca sunteti. Pentru ca treceti pe aici. Si toate aceste „thank you notes” va sunt dedicate voua. Chiar si cea semnata de Marylin Monroe.

Asa un local astept eu la Chisinau. Asa un local as deschide daca as avea cu ce. O rugaminte catre cititorii din Dublin, cand aveti o clipa libera intrati, va rog, la un ceai sau o cafea la The Fumbally si povestiti-mi cum a fost. Merci :)

Luisa e o fata de o frumusete rara. O cunosc personal. Ea este Brigitte Bardot in versiunea anilor 2000. Eu daca as avea asa picioare lungi si asa par blond m-as teme sa calatoresc singura. Ei, insa, nici nu i-a trecut prin cap ca ar putea intalni oameni „rai”. Luisa si-a lansat si o pagina de fotografii adunate de prin calatoriile sale. Eu zic sa treceti pe la ea.

8 martie a trecut, ecoul lui, insa, e si acum viu. Mai ales ecoul de la o postare semnata de un barbat. Si iarasi, una din temele mele preferate „Ce cred barbatii despre noi, minunatele femei?”

Piesa zilei:

Filmul zilei:

 

Un gând despre „Linkuri pentru duminica

  1. Mersi de linkuri,in special de cel legat de Dublin. Nu am auzit de acest local pina acum Mai am o saptamina pina vin la Chisinau, daca reusesc sa trec pe la The Fumbally intre timp am sa-ti spun cum a fost. Daca nu am timp saptamina aceasta, atunci o fac neaparat la intoarcere.

Lasă un răspuns

