O zi din viata / ziua a treia

Niciodata nu am putut tine jurnaluri. Din celea in care scrii in fiecare seara. Am avut cateva tentative in frageda tinerete, dar m-am lasat. Acum, insa, as vrea sa incerc. Sa vad ce-mi poate da aceasta practica. Sa inteleg unde pleaca zilele mele si cu ce ma aleg din ele. Am decis sa incep acest jurnal pe 10 iunie si sa-l duc o saptamana. Un mic experiment pentru a-mi testa disciplina si memoria.

Update: am decis sa fac in fiecare zi o poza diferita. Si sa nu ma fortez sa scriu toate evenimentele, daca simt ca aceasta activitate ma depaseste. Si asta e un experiment – sa vad cat pot sa continui sa notez.

Update 1: Ufff.Devine un chin jurnalul asta. Perseverenta. De la asta inca nimeni nu a murit.

***

Luni, 13 iunie, 2011

***

Dimineata. Azi mi-am pus ceasul sa sune la 8.30. Nu ma trezesc. Recuperez orele nedormite noaptea.

***

Trecut de zece. Ilinca imi aduce dintele ei in palma.

***

Ganduri. Asteptare. Internet. Niciun raspuns.

***

Micul dejun. Ceai cu paine cu unt. Ca in copilarie.

***

Cele 20 de minute dedicate blogului.

***

Dus. Par ud. Sunt atat de tanara. Oglinda e prietena mea.

***

Discutii pe chat cu prietena mea. Momente grele. Incerc s-o sustin.

***

O anunt pe Ilinca ca voi iesi pentru doua ore. Ea protesteaza. Degeaba.

***

Caldura coplesitoare. Vantulet salvator. Urc dealul si sunt pe Stefan cel Mare.

***

Masa cu prietena. Ne povestim. Fiecare cu povestea ei. A mea e mai vesela. Ma simt neinteresanta. O poveste vesela e intotdeauna plictisitoare. A bad news is a good news. Am facut Jurnalistica.

***

O luam spre parc. Ne asezam pe o banca. Pe banca de alaturi o doamna vorbeste cu Cosmosul. Si-a scos pantofii. E la pauza de masa.

***

In drum spre casa. Cumpar o punga de fructe si legume.

***

Pranz in familie. Piure. Peste marinat de mama. Cirese.

***

Un pui de somn. Nu rezist. Mi se inchid ochii.

***

In drum spre scoala. Ilinca are ore de dans.

***

O astept pe banca, cuminte. Jack Kerouac imi tine de urat.

***

Am planificat o aventura. O duc pe Ilinca la McDonalds. Pe banii ei facuti din ultima reclama.

***

Prietena – microbista ne momeste la fotbal. Franta-Anglia. In jur zarva.

***

Acasa. Pe masa capsuni cat ouale de prepelita.

***

Conflict cu Ilinca. Conform programului.

***

Scriu. Citesc. Impletesc. Nu stiu de ce sa ma apuc. In cap panica. Nu mi-am luat biletul de intoarcere din Olanda. Nu am unde sta in Belgia. Maine…Maine voi rezolva totul.

***

Dus. Somn. Insomnie. Cafeaua, bat-o norocul. Dorul. Singuratatea care se acutizeaza in unele seri. Un nume. Asteptare…Somn.

 

3 gânduri despre „O zi din viata / ziua a treia

Lasă un răspuns

