Azi e Craciunul. Si ziua de nastere a acestui blog!

Aniversarea celor 4 ani blogului a trecut pe neobservate. In ziua cu pricina, adica pe 28 mai, uitasem ca ar trebui sa scriu ceva despre aceasta, asa cum planificasem cu cateva saptamani mai devreme.

Dar cum la mine Craciunul cade de cateva ori pe an, cand imi vine mie, asa si cu aceasta aniversare. Las’ sa fie azi!

Acest blog mi-a schimbat viata. Nici mai mult nici mai putin. Bine, asta nu s-a intamplat din prima zi si nici din primul an. Schimbarea venise pe parcurs, impreuna cu oamenii care au intrat pe aceasta pagina si au decis sa ramana. Schimbarea s-a produs si atunci cand, mergand pe strada si intalnindu-ma cu vagi cunostinte, ele ma faceau sa rosesc cand imi spuneau cat de mult le place cum scriu si ce scriu. Ea a venit odata cu o femeie frumoasa cu burtica mare, care mi-a spus ca nu putea dormi noaptea si a citit tot blogul. Schimbarea vine cu barbatii care ma lasa cu gura cascata, spunandu-mi ca ei citesc ceea ce scriu.

Schimbarea vine cu comentariile voastre. Si mai ales cu mesajele in privat. Atat de personale si sincere. Unele ma fac sa plang. Atunci inteleg cel mai bine ca ceea ce fac nu este in zadar. Chiar daca as avea 3 vizitatori pe zi, as continua sa scriu pentru ei. Deoarece asta conteaza. Ei conteaza.

***

Blogul creste, progreseaza odata cu mine. Are si el o viata care se schimba de la sezon la sezon. De la an la an. Aceste schimbari vor continua. Mici, mari – timpul va arata. In primul rand, as vrea sa postez mai multe fotografii facute de mine. Intotdeauna mi-am dorit acest lucru, dar ma gandeam ca atat timp cat nu stiu sa fotografeiez ca o profesionista, mai bine ma abtin. Acum, insa, am inteles. Perfectiunea tot este o boala.

Vor aparea categorii noi. Unele vechi vor fi impreunate cu altele. Voi scrie mai mult despre calatoriile mele. Voi incerca sa raspund la unele intrebari esentiale, care apar in viata mea. Si daca apar la mine, cu siguranta apar si la inca 10 oameni. Pentru ei voi incerca sa caut un raspuns. Si poate il vom gasi impreuna.

***

Va iubesc. Ati devenit toti prietenii mei. Pe unii dintre voi am avut deosebita placere sa-i cunosc si online. Si pot spune cu mana pe inima – am cei mai fantastici cititori!!!

***

Daca nu mi-ati vazut inca fata, acum aveti aceasta ocazie. Aici!

5 gânduri despre „Azi e Craciunul. Si ziua de nastere a acestui blog!

Lasă un răspuns

