Un weekend in Chanel sau noua mea distractie

Chanel weekend
Dupa atatea discutii despre moda si stil, mi-am gasit o jucarie, cu care pot sa-mi exersez simtul estetic. Iata, concret, ce fel de haine imi plac. Si mai este ceva – in cele mai adanci fantezii fashioniste pe care le am, in tinutele mele un „jos” foarte elegant trebuie asortat cu un „sus” rebel” sau vice-versa.
Jucarica e pe adresa polyvore.com. Ideea ei e simpla – iti compui outfit-ul sau iti decorezi camera imaginara cu ceea ce gasesti acolo (dar gasesti multe).
Un gând despre „Un weekend in Chanel sau noua mea distractie

  1. Interesant cum felul in care vedem noi oamenii se deosebeste de felul cum se vad ei. :) Eu te vedeam in culori calde, tomnatice, iar tu alegi ceva coloristic potrivit pentru femeile cu un contrast inalt: negru si alb, albastru, rosu.

    Channel are o linie inspirata din Scotia, care ti s-ar potrivi si te-ar face sa fii leit Merida din Brave. http://etcfashionblog.com/wp-content/uploads/2012/12/Chanel-Scrolls-The-Scottish-Paris-Edimbourg-201213-Show-03.jpg

Lasă un răspuns

