Latest news

– Octombrie e luna mea. Cel putin, din cauza ca in prima zi a acestei luni m-am nascut. Acest octombrie a fost plin de cadouri, surprize placute, realizari si recompense la care nu ma asteptam. Prima luna de viata pe cont propriu a fost mai productiva, decat pesimismul meu innascut mi-ar fi permis sa cred. Si cum imi place sa invat, acum invat sa ma relaxez, sa primesc placere de la proces si sa am incredere in intuitie, Univers si alte mistere.

– Lucrul la alobebe.md e aproape in toi. Sper spre mijlocul lunii noiembrie sa pot lansa versiunea noua a blogului. Am pus la cale un continut mai bogat, mai multe rubrici si incerc sa momesc autori specializati sa scrie la teme concrete. Apropo, cine doreste diverse parteneriate avantajoase, sa-mi scrie.

– Friday Knits este un alt capitol din acest „pe cont propriu”. In acest sezon am cea mai minunata lana din toata istoria  branduletului. Nu ezitati sa intrati sa vedeti noutatile pe pagina Friday Knits de pe Facebook. (Totul poate fi cumparat :)

– Chiar daca am mari rezerve fata de tot felul de concursuri, anul asta am fost iarasi nominalizata la titlul „Bloggerul anului” de revista VIP Magazin. Vedeti aici ceilalti candidati.

– Luna aceasta mi-am facut debutul si la radio. Ce putem invata noi de la europeni, in opinia mea, puteti citi si auzi pe acest link.

– La 32 de ani e bine, cel putin in primele saptamani. Viata a devenit foarte activa, putin haotica chiar, dar ma invat sa nu ma pierd intre lucru, intalniri, casa, copil si barbat. Deocamdata nu stiu unde sa gasesc timp pentru spalatul veselei si calcat, in rest, promit sa revin cu un articol nou la tema time-management-ului.

Va multumesc ca ma vizitati si sa aveti un noiembrie pe care il meritati!

14 gânduri despre „Latest news

  1. Ascultand radioblogul, am constatat ca ai o voce placuta. Doar ca, nu stiu de ce, ai citit cam incordat, sec, fara prea multa intonatie si emotie. Desi cred ca anume ele, emotiile, si sunt de vina. Poate gresesc. Nu mi-a ajuns lejeritate. Asa am auzit eu.

    • Posibil, dar nu am avut timp sa exersez. Cand citesti de pe foaie, neavand o voce lucrata si o dictie de radio, e greu sa faci fata cerintelor publicului. Treaba mea e sa scriu, nu sa vorbesc, deocamdata nu ma pricep la ambele.

      • Ce bine ai zis ca treaba ta este sa scrii…asta chiar te reprezinta.Oamenii care vorbesc bine le scriu altii :):):)ma gandesc la idei ,la scris si te anunt :)

  2. Diana ,,sa momesti autori specializati sa scrie la teme concrete” mai detaliat te rog sa vad daca manifest interes :) un sweet november iti doresc !

    • Concret ar fi de la parenting, pediatrie, pana la ce evenimente sunt in acest week-end pt copii si parinti, femei. Sau poate ai tu o idee frumoasa.

  3. Diana, tot vroiam sa comentez la schimarile tale, dar nu reuseam. In primul rind, eu sunt de parerea ca de mult trebuia sa treci pe cont propriu! Pentru ca tu ai talent, pentru ca esti desteapta, pentru ca muncesti foarte mult, si nu in ultimul rind, tu ai o personalitate cit pentru 100 de oameni! In SUA exista o stiinta intreaga despre antreprenori. Nu toti pot si trebuie sa fie pe cont propriu, doar cei care au anumite trasaturi de caracter. Si tu le ai. Pe toate. Imi amintesc de la scoala de management, cind vorbeam despre persoanele care incep o afacere si sunt pe cont propriu, se spunea ca acesti oameni altfel nu pot. Asta este natura lor. Multa bafta si eu sunt sigura ca vei reusi!

    Apropo, despre rubricile paginii noi…Te rog sa lasi rubrica cu lecturi recomandate :) ca eu depind de aceasta rubrica :)

Lasă un răspuns

