Daca ai posibilitatea sa faci un copil- fa-l

Imagine

Citind cele 32 de lectii invatate in 32 de ani, o cititoare mi-a dat o idee buna. Sa scriu cate un text pentru fiecare lectie invatata.

1. Daca ai posibilitatea sa faci un copil – fa-l.

Eu sunt omul care crede in Natura si in faptul ca orice in aceasta lume urmeaza anumite legi. Femeia trebuie sa nasca. Asa am fost facute noi. Si din aceasta mica particularitate, decurg toate celelalte particularitati ale caracterului nostru. Cert, sunt femei care nu vor si nu simt necesitatea maternitatii. Dar acestea sunt exceptiile care confirma regula.

Nasterea unui copil este un remediu naturist importiva multor boli. De la durerile premesntruale la durerile de prea multa minte. Cat despre timpul potrivit plamadirii unui copil, sa stiti ca el nu va fi portivit primii 40 de ani. Dupa 40 el va fi excelent. Doar ca ovulele voastre vor fi de alta parere.

In clipa in care veti simti ca pierdeti capul si ca sunteti in faza buna a lunii, iar metodele de contraceptie au ramas pe ultima policioara din dulap, dupa haine, sau undeva in posetuta pe care (evident) azi nu ati luat-o, sau erati ambii atat de ocupati ca posibilitatea unui tet-a-tet era ultima posibilitate din aceasta viata, sau, pur si simplu, nu v-ati gandit, ati uitat, nu v-ati imaginat ca ceva se va produce – inchideti ochii si savurati. Inainte de moarte veti intelege ca aceasta a fost cea mai inteleapta decizie dintre toate luate vreodata.

foto: arhiva personala

8 gânduri despre „Daca ai posibilitatea sa faci un copil- fa-l

  1. Eu as mai dori careva postari la tema. De fapt, incerc sa inteleg daca „timpul potrivit plamadirii unui copil nu va fi primii 40 ani” este valabil pt toata lumea…. As vrea mult-mult-mult de tot sa VREAU din tot sufletul, sa simt cu toate celulele ca un copil- este tot ce imi doresc acum.
    Ma simt o cioara alba cind aud in jurul meu fetiscane de 20-23 ani care nu mai pot de dorinta de a avea un copil… Mai am putini pasi pina la 30 ai mei dar…. inca n-am simtit asa dorinta…. Sunt normala?!

    • Doina, cred ca esti normala :) Nici nu stii cum intr-un an-doi vei simti dorinta sau necesitatea. Iar daca nu – asta e ok. Nu tote femeile s-au nascut sa fie mame. Si asta e exceptia ce confirma regula maternitatii.

  2. Foarte bun sfatul! Doar cand ai macar un copil simti ca traiesti cu adevarat si ai pentru cine si pentru ce sa traiesti! Altfel constati la batranete ca viata a trecut pe langa tine! Si mai e ceva: Stii ca la sfarsitul vietii te vei muta intr-un suflet, sau poate in mai multe!

  3. Copiii mei sunt inca mici si inca nu cunosc probabil multe aspecte pe care le cunosti tu, insa daca ma uit la persoanele in varsta si mai ales la parintii mei, copiii sunt pana la urma cea mai mare realizare a noastra.

Lasă un răspuns

