Micile placeri ale vietii

IMG_8651 IMG_8652 IMG_8653 IMG_8654

Micile placeri ale vietii aduna in ele si canile frumoase. Frumos pentru mine inseamna simplu, alb, albastru, rosu, negru, gri. Frumosul se mai asociaza cu tarile scandinave. Posibil, in alta viata cresteam reni undeva langa Polul Nord.

Povestea acestor cani e ca o mica minune intr-o zi ordinara. Le-am luat de la piata second-hand de la Ciocana. Domnisoara care le vindea a invelit fiecare piesa in bucati de ziar. Cand am ajuns acasa si am desfacut peticutele din gazetute, am observat ca sunt scrise in suedeza. Acum am la bucatarie o bucatica de Suedie.

3 gânduri despre „Micile placeri ale vietii

Lasă un răspuns

