32

1236439_653458014678070_1383537310_n

Daca anul 30 a fost euforic, anul 31- a fost plin de provocari de „om matur”. Cum impac viata de mama cu cea de iubita, cea de iubita cu cea de om care trebuie sa-si intretina familia, trecand si pe la statia „femeie adevarata”, fiica responsabila, angajat motivat si, pur si simplu, om care are un pachet de planuri si vise ce se vor realizate.

La 31 de ani mi-am gasit un servici nou intr-un domeniu absolut diferit de ceea ce facusem pana atunci. Am inceput sa invat. Tot la 31 am pus temelia unei noi relatii. Am inceput sa-mi revizuiesc si sa-mi reinventez latura mea feminina. O adresa noua, o componenta noua, o viata noua.

La 31 a murit primul om din cercul meu de prieteni. Odata cu acest deces, am crescut si eu.

Cum am intrat in cel de-al 32-lea an si care e cel mai mare cadou ce l-am primit, cititi pe perfecte.md.

11 gânduri despre „32

  1. Dacă ajungi vreodată prin Bacău, scrie-mi un comentariu pe blogul meu și nu îl public. Că tare aș vrea să te scot la o masă, un masaj, o cafea, orice…
    Săptămâna viitoare fac 31. Sunt, și eu, la răscruce. Tu îmi dai curaj!

  2. Iaca am aflat si numele tau :) Multa multa sanatate va doresc intregii familii, caci atunci si femeia si mama si iubita din tine sant un pic mai linistite :) si multa inspiratie sa ne incanti si pe viitor cu ganduri frumoase! La Multi ani!

  3. Atunci cand cineva se gandeste la altcineva, altcineva frumos, altcineva drag, in ziua in care majoritatea cred ca toti sunt obligati sa faca viceversa, adica sa se gandeasca la ei, acel cineva te face sa te arda locul de pe obraz pe unde a trecut lacrima.

Lasă un răspuns

