De la Bostaniada cu miros de gutui si de dulceata de bostan

Anul asta am decis sa fiu in rand cu lumea si sa mai ies din oras cu ocazia unor evenimente. Noroc de prieteni cu masini, altfel cred ca as sta doar Chisinau. Uneori e mai usor sa iei un avion, decat sa faci 50 de km in afara orasului.

In fine, „Bostaniada” si noi, ne-am cunoscut. Aglomertie multa. Lumea venea suvoaie. Mult frigarui, multe cozi la tarabele cu mancare, de ti se crea impresia ca vizitatorii nu mancase de doua zile. E oarecum trist, la astfel de evenimente, sa constati ca ne pasa doar de burta.

Eu, fiind o mare amatoare de bostan, mi-as fi dorit sa vad mai multe bucate si preparate din el. De asemenea, mi-as fi dorit sa vad flori in vanzare. Noi, astia de la oras, vanam matusele care vand pe langa piete sau la colturi de strada crizanteme, gheorghine, tigancuse. La un astfel de eveniment, florile de prin gradinile localnicilor ar fi fost o idee foarte buna.

Ma bucur ca lucrurile nu se mai intampla exclusiv in Chisinau. Si ca iti poti intalni amicii si cunoscutii nu doar in cele cateva localuri din centrul capitalei. Un astfel de eveniment face bine tenului si plamanilor. Sper ca la editiile viitoare, compatriotii nostri se vor dezvata, incetul cu incetul, sa se imbulzeasca si sa inteleaga ca nu poti avea toata mancarea din lume.

Data viitoare imi iau paturicea cu mine si o sticla mare de apa.

IMG_8536 IMG_8537 IMG_8538 IMG_8539 IMG_8540 IMG_8541 IMG_8543 IMG_8545 IMG_8546 IMG_8548 IMG_8549 IMG_8550 IMG_8551 IMG_8552 IMG_8554 IMG_8558 IMG_8560 IMG_8563

Am avut si cateva revelatii gustative. Una din ele este tarta din bostan. Un adevarat deliciu!

IMG_8544

Ce-a de-a doua a fost dulceata din bostan. Cum am putu trai pana acum, fara sa-i cunosc gustul?

IMG_8570

Acasa ne-am intors cu alte cateva bunatai tomnatice.

IMG_8569 IMG_8572

10 gânduri despre „De la Bostaniada cu miros de gutui si de dulceata de bostan

  1. Am cumparat si piine si ulei, gustat, ambele foarte bune. Mersi de recomandare! In rest nu am cumparat nimic, mi se pare exagerat 350 de lei pe o farfurie sau 15 lei pe un bostan cit o para si 65 lei pe o sticla de ulei de 250 ml e mult prea mult, dar ne-am permis o singura data. Si daca tot e bostaniada, unde au fost bostanii copti, frigarui din bostan sau elementar placintele cu bostan? De asemenea m-a deranjat ca intrarea a fost libera, macar 10-15 lei, banii se duceau intr-o promovare viitoare.
    Sper sincer ca la anul va fi cineva care va dirija cu parcarea, cum era la gustar.
    Foarte multi prieteni au facut cale intoarsa.

    • Da, parcarea a fost o problema. Noi am venit in prima ora si am parcat foarte departe de eveniment. Dar ce au facut cei care venise mai tarziu.

      Si da, aveam impresia ca multi au scapat detaliul ca evenimentul se numea „Bostaniada” :)

Lasă un răspuns

