Latest news

Imagine

– Aceasta toamna s-a inceput anapoda. Exact in masura in care o criza  mai acuta de nervi m-a facut sa iau o serie de decizii care sa schimba mersul lucrurilor si sa aduca cu sine o viata mai calitativa.

– Una dintre schimbarile ce vor avea loc este fata acetsui blog. Curand, vom avea si o casa noua, cu o adresa scurta si usor de memorizat: alobebe.md (daca tot multa lume ma cauta astfel in motoarele de cautare).

– O alta schimbare a acestui inceput de toamna, este faptul ca voi accepta publicitate pe blog. Vreau, insa, sa mentionez ca voi deschide usa doar, produselor si serviciilor ce le gasesc interesante si utile, care au fost deja testate de mine si aprobate sau pe care as vrea sa le testez.

– Am reluat una dintre cumintile mele pasiuni, tricotatul, si pentru octombrie am planificat sa scot o mini-colectie de snood-uri din lana alpaca, venita direct din Anzii peruvieni. Toate noutatile le gasiti pe pagina Friday Knits.

– Marti si joi, ma gasiti, in continuare, pe Perfecte.md

– Apropo, traiesc ultima saptamana de 31 de ani. Inca un an ma desparte de varsta lui Hrsitos. Inca un an in care sa cresc, sa-mi cresc copilul, sa ma ocup de ceea ce-mi place si sa ajung sa-mi castig din asta, cel putin, jumate din paine.

– Si poate inca un copil?

Sa aveti o saptamana mai frumoasa decat va asteptat!

5 gânduri despre „Latest news

Lasă un răspuns

