Perfecta

Imagine

Cand m-am lansat in aventura bloggingului nici nu-mi trecea prin cap ca ma lansez, de fapt, in aventura vietii mele si ca acest mic pasee-temps ma va readuce cumva la vocatia mea de om al scrisului (in orice caz, asa imi place sa cred).

Perfecte.md este o alta platforma pe care mi-am pus cortul. Atat timp cat vanturile vor fi prielnice si mintea lucida, ma puteti gasi si acolo. Printre staruri si femei frumoase.

Debutul meu il gasiti aici.

foto: perfecte.md

3 gânduri despre „Perfecta

Lasă un răspuns

