Intrebari pe care vroiam sa le pun demult

Sunt catava lucruri pe care nu le inteleg.

1. De ce femeile cand s-au ingrasat de-a binelea, incep sa faca sport?

2. De ce unele femei cred ca pantalonii mulati, inchisi cu mare greutate, care lasa sa iasa peste brau o fasaie lata de sunculita, sunt seducatori?

3. De ce majoritatea femeilor pozeaza caraghios cand sunt pe litoral? Intinse in apa, lateral, cu un genunchi in fata si cu spatele arcuit; in picioare, cu mainile in solduri si un genunchi indoiat; intinse in apa, pe burta, cu trunchiul arcuit etc.

4. Cum traiesc femeile care au unghii lungi, artificiale? Cum apasa pe butonul de scurgere a apei din wc? Cum tapeaza la calculator? Cum isi netezesc pe spate copiii? Cum tin pixul?

5. Cum se pot tine pe tocurile foarte inalte femeile din Chisinau? Cum se tin pe  tocuri iarna, cand e ghetus peste tot?

14 gânduri despre „Intrebari pe care vroiam sa le pun demult

  1. In avion am fost rugat sa sting lumina caci o domnisoara nu reusea din cauza unghiilor.

    Cu tocurile, of ii tare relativ, scumpa mea se mai intimpla sa cada, si totusi tot pe tocuri iubeste sa mearga. Eu tot nu inteleg de ce.

    • Nu am probleme cu tocurile in sine. Nu inteleg doar cum se poate de mers pe drumurile sparte din Chsinau pe tocuri? Iti tocurile, pe urma capul.

  2. Foarte bun subiectul :D

    1. Cu ingrasatul, depinde la fiecare cat inseamna de-a binelea :)) Dar e caraghios cand vad la sala, la cursuri de STEP, FITBALL sau Kangoo Jumps domnisoare de 80 kg care pe langa faptul ca trebuie sa le explici de 10 000 ori ce si cum, se mai si oftica pentru ca echipamentul nu e bun… Sunt sigura ca nu au vrut sa ajunga in starea asta, insa motivele pot fi pana la cele mai diverse si profunde. Asadar, sunte de parere ca nu trebuie sa judecam ” de ce”, ci sa ne bucuram ca au ajuns la o contiinta activa din acest punct de vedere.

    2. Urasc asa gen de pantaloni la asa gen de domnisoare cu sunculinte, insa dau vina pe „moda”, bate-o vina. Desi are mama mea o vorba, „moda’i moda, dar mai uite-te si in oglinda” :D Le provoc pe aceste domnisoare/ doamne sa isi reiventeze garderoba pe bani putini, si sa se izbaveasc de astfel de piese vestimentare.

  3. Pentru ca traiesc dupa principiul „a avea” si e mai usor decit principiul „a fi”…compenseaza cu lucruri exterioare..ceea ce nu pot genera din interior. Cit de trist este sa crezi ca legumele artificiale sunt mai bune decit cele Bio…

  4. Daca imi permiti, eu mai am citeva intrebari care ma framinta ;)

    1. De ce unele femei din Moldova, nesilite de nimeni,de buna voie si cu mare incredere ca ceea ce fac este si frumos –
    a) isi rad sprincenele b) isi deseneaza o panglica subtire si arcuita cu creionul c) isi tatuaza sprincene noi?

    2. De ce ele cred ca extensiile de gene // par e ceva care le avantajeaza?

    3.De ce femeile trecute de o anumita virsta isi tund parul scurt , cind menopauza deja si-a pus amprenta cu surplusul de kilograme si lipsa de feminitate.

    4.De ce extensiile de unghii, care deja sint urite in esenta, pot fi facute in forma de ghiara de mitza?

    5. De ce trebuie sa-ti anini un kil de aur, sau un kil de bijuterii? Cu cit mai mult cu atit mai bine.

  5. Offfff… pot să nu mă simt complexată din cauza că nu am avut niciodată unghii artificiale? Mă enervează, mă deranjează şi – sunt sigură! – aş avea alergie de la ele…
    Tocurile înalte… nu prea îmi permite sănătatea să le port…
    După ce am citit întrebările din postare, mi-am dat seama că nu e chiar atât de rea situaţia mea… :)

  6. 3. Pentru ca sa publice indata pozele pe retelele sociale ca na, vezi ca am fost in vacanta, ce frumoasa sunt si in ce hotel am stat si puteti da ma invidiati da da!! Am nevoie de confirmarile tuturor ca ma invidiaza, asa ca voi astepta cu nerabdare multe like-uri si voi multumi indata celor ce isi vor exprima admiratia.

    Dar daca serios cred ca este o chestie pe cate o mostenim de la parinti, rude si anturajul in care traim. Nimeni nu-si pune intrebarea. Toti repeta comportamentul celor din jur fara sa se intrebe: ce vreau sa obtin sau sa demonstrez cu asta.

  7. amus o sa se alature cele cu sloganul „Frumusetea cere jertfe” ))

    niciodata nu mi-au placut unghiile lungi fie naturale sau artificiale, e pur si simplu urat, nu inteleg de ce au asa succes in Moldova…

  8. la 4. și la 5. răspund din ceea ce mi-a fost dat să vadă ochișorii mei :)
    cu unghiile artificiale nu fac mai nimic ca lumea, tapează cu vârful unghiilor și este destul de enervant pentru că sunetele produse de ele e tare „plăcut”, butonul de la wc e nimic pe lângă deschiderea portbagajului, trebuie să apeși mai cu forță și în rezultat te alegi cu un deget frânt, cel mai stupid mod de ați fractura o falangă; pixul îl țin caraghios între degete și de mângâiat un copil cam greu, poți doar oarecum să-l zgârii.
    Pe tocuri vara mergi la braț cu un coleg dacă e posibil, dacă nu – ghinion, te descurci cum poți și iarna umbli cu luxații la picioare, nu-ți revii bine după una și iar te încalți pe 15 cm înălțime.

Lasă un răspuns

