Fusta

Eu, ca o adevarata fiica a mamei mele, am alergat in timpul pauzei de masa, cu limba scoasa, pana la „magazinul de la colt”. Exact asa alergau mamele noastre prin anii 80′ la sfarsit de luna, cand se aducea o adiere de marfa pe la magazinele centralizate. Azi chiar eram imbracata corespunzator: o fusta cumparata de la o babuta de la piata de pe langa Gara Feroviara, so 80’s, si o geanta tot de acolo – neagra, din bucatele de piele, foarte-foarte „mama mea in anul 83”. Stilata, trainica si numai la 10 lei.

Dar sa revenim la pauza mea de masa. Deci, intru eu in magazin, repede-repede, sa nu intrec masura si sa depisteze seful ca imi fac de cap. Scanez intr-o fractiune de secunda marfa si, ca o adevarata pro, ma indrept exact in directia in care sta ea, bucatica de stofa ce imi va face urmatoare jumate de zi mai vesela. Scot determinata cuierul cu piesa vestimentara. Ma bag in cabina, ma dezbrac-imbrac, mai rapid decat soldatii dimineata in cazarma, si ies din cabina ca sa ma pot admira in oglinda mare din sala de vanzari. In plus, speram sa ma vada toata lumea cat sunt eu de faina in aceasta fusta mov in stil nitel yogin-indian.

Deci, ies eu din cabina, insasi intruchiparea feminitatii, armoniei, fericirii si bunului gust. Si nimeni nu-si poate imagina ca eu acum sunt la pauza de masa si ca abia-abia ma tin sa n-o iau la sanatoasa spre oficiu.

Stau eu asa in fata oglinzii si ma minunez cat sunt de fermecatoare. Caut cu privirea consultanta sa vada si ea cat de bine imi sta in aceasta fusta, sperand  sa intrezaresc si in ochii ei licarirea aprobatoare pe care i-o poti oferi doar femeii care si-a gasit haina!

Consultanta ma priveste. Nitel apatica. Eu nu rezist si o intreb cu un zambet a la Shakti „Credeti ca ma prinde bine?” La care ea, ca toate consultantele care se respecta, da ochii peste cap si-mi raspunde:

– Asta e rochie.

Femeile m-au inteles. Give me a f*** gun.

5 gânduri despre „Fusta

  1. Ce tare! :D :D
    In cazul vanzatoarei i-as fi spus „daca taceai, filozof ramaneai”, dar, de fapt, in zilele de astazi poti sa te astepti la chestii din astea in moda … nu iti mai dai seama ca e palarie, ca e lengerie …

Lasă un răspuns

