Miau

Imagine

Facebook-ul mi-a spus de dimineata ca azi este Ziua Internationala a Pisicilor.

Eu voi fi franca – nu sunt mare iubitoare de pisici si nici pisicoasa nu sunt. Am, insa, in casa o cogemite pisica dornica de alte pisicute si, evident, nu i-am putut rezista miaunatului dulce si i-am pregatit o surpriza pentru cand se va intoarce din vacanta – un botulean alb-roscat-gri, gasit de o tanara salvatoare de vieti pisicesti, care m-a contactat in urma acestui sondaj si, peste noapte, m-am facut cu un suflet in plus.

Cand ne-am intalnit, eu cu un cos, la fundul caruia am asternut un fular de lana, ea cu un bot de blanita, care ii zgaraiase tot decolteul, aveam nitel emotii. Un suflet nou in casa, e totusi un suflet nou. In plus, Olga, salvatoarea unei familii de pisoiasi orfani, mi-a marturisit ca toti fratii acestei minuni au fost adoptati, dar au murit in scurt timp. Poate nu a fost tocmai lucrul cel mai incurajator pe care poate cineva sa-l auda in momentul adoptiei unei vieti noi, dar nu mai puteam da inapoi.

Ajunse acasa, odata jena primelor ore de cunostinta trecuta, pisica  a prins la curaj. Si la viata, si la burta, si la caracter. Acum ea e o umbrita a noastra. Ne mutam dintr-o camera in alta – vine dupa noi. Mergem la baie – vine cu noi. Mergem sa mancam – apare si ea in usa. Ma intind sa citesc – ea se intinde neaparat pe carte. Ne culcam – ea se culca intre noi, dar se lipeste de barbatul casei si ii cuprinde bratul cu labutele. Suflet de femeie.

Abia astept sa vina pisica principala acasa, sa-si vada noua prietena.  Intotdeauna am fost de parerea ca un copil creste mai frumos alaturi de animalute.

Foto: pisica noastra in primele zile de cunostinta

Un gând despre „Miau

  1. nu sunt mare iubitoare de pisici si nici pisicoasa nu sunt. Am, insa, in casa o cogemite pisica

    Eu sunt un mare iubitor de pisici. E drept că am încercat recent să țin una, dar n-am reușit, așa că am transferat-o la cineva la țară.

    :lol:

Lasă un răspuns

