Bormasina pentru copiii nostri

Eu deseori sunt intrebata daca nu ma tem ca intr-o zi tatal copilului meu, fiind cetateanul unei tari straine, tara in care s-a nascut respectivul copil, va dori sa-si ia progenitura „acasa”, el avand o serie de avantaje in fata judecatorilor din propria sa tara, cel mai mare fiind avantajul sangelui. Nu ma tem.

Nu ma tem fiind foarte constienta de ceea ce pot sa-i ofer eu. Si toate darurile si ofertele mele nu vor avea absolut nicio valoare in momentul in care copilul va avea nevoie de ingrijiri medicale concrete.

Nu ma tem, cu atat mai mult cu cat la noi in sala de operatie se foloseste bormasina si clestele cu care tatuca scotea cuiele ruginite din scanduri.

Noi bocim pe toate canalele, in toate ziarele, pe toate paginile din Facebook cu „veniti acasa mai copii”, tara are nevoie de voi, voi sunteti viitorul nostru. Da, veniti acasa mai, copii, ca noi avem o bormasina pentru voi. Si pentru copiii vostri.

Sincer, eu acum nu pot gasi niciun argument credibil cu care as putea iesi in fata unui judecator francez care mi-ar oferi cuvantul.

Eu nu pot gasi acest argument nici pentru o eventuala discutie cu fiica mea. Eu stiu, eu cunosc, eu inteleg toate argumentele ce tin de dragoste, comunicare, apropiere si alte chestii frumoase de care e nevoie in viata unui om. Dar un cuvant bun de al meu nu va putea fi niciodata tot atat de eficient pe cat poate fi un utilaj medical bun. Si nu zic performant, ci doar bun.

Eu azi nu mai am puteri sa scriu la tema. Si nici maine. Ceva imi spune ca cineva a calcat prin strachini foarte serios in ziua in care a decis ca trebuie sa revina acasa. Asta cred ca e limita despre care vorbesc unii oameni. Eu nu-i mai dau nicio sansa. Patetic? Poate. But who gives a damn shit about it?

Blockbusterul „Bormasina 1”

Blockusterul „Bormasina 2”

2 gânduri despre „Bormasina pentru copiii nostri

Lasă un răspuns

