Vermillion

Noi pe etaj avem doua wc-uri. Unul cu un geam mare, larg si luminos. Altul fara geam. Mic si intunecat.

Eu am intrat in cel mare, cu geam. Am lasat capacul pe buda, m-am asezat si mi-am intins, pe rand, cate un picior pe radiatorul de sub geam. Mi-am sters oja de culoare ciclamen de pe fiecare unghie de la picior. Mi-am spalat picioarele in lavaboul alaturat. Am lasat cateva urme de apa pe teracota bej.

Am revenit la locul meu si mi-am colorat fiecare unghie in vermillion. Exact ca unghiile de la mana. Exact ca buzele.

Eu azi merg la concertul Zemfireri. Eu nu pot sa apar acolo cu unghii ciclamen.

6 gânduri despre „Vermillion

  1. Îndrăgostită de alt blog | Sotiesimama's Blog

Lasă un răspuns

