Printre altele

Eu cred ca aceasta este cea mai frumoasa, cea mai talentata si cea mai carismatica femeie dintre toate care canta acum. Anul trecut, de ziua Ilincai, am fost la concertul ei in Belgia, la festivalul Rock Werchter.

Ea, Florence Welch, seamana mult cu o amica de a mea. O fata extraordinara, nemaipomenita. Un om atat de diferit de toti oamenii pe care i-am intalnit vreodata, incat ma doare execptionalitatea ei si neputinta mea sa o simt, sa o pot pipai, sa o iau acasa in buzunarul de la jacheta. Katya este o fata transparenta.

Mi s-a facut dor de ea.

Lasă un răspuns

