Detalii

The devil is in the detail… the hapiness too.

Eu am dormit foarte putin. De vina sunt tantarii. Si doi oameni dragi…cu draci. Si…fie, o sticla de Martini.

Dar nu despre alcool era aceasta postare, ci despre fericire.

Fericirea sta ascunsa in ochii prietenei care s-a eliberat de o povara.

Fericirea mai sta in cele cateva randuri, scrise de cealalta prietena, pline de emotii si dragoste. Ea pleaca acolo unde demult isi dorea sa plece. Iar eu ma bucur pentru ea. Foarte mult si foarte sincer.

Fericirea sta in cuvintele Ilincai care mi-a sunat de la tara sa-mi spuna ca are o problema. Balega de vaca. Ea se teme ca ar putea calca intr-o balega de vaca.

Fericirea e ascunsa in valiza din hol in care am adunat cateva obiecte esentiale din zestrea mea. Plus un tol tesut din lana, cu fire colorate, pe care mi l-a dat tata duminica. Noi ne mutam la o adresa noua. Intr-o componenta noua. Acum ma gandesc unde sa pun tolul. Si, credeti-ma, aceasta este intrebarea esentiala vietii mele in acest moment.

Aurora Liiceanu foloseste un cuvant – „micutisme”, preluat de la Constantin Noica. Si mie mi-ar place sa-l folosesc aici pentru a concluziona – daca fericirea e alcatuita din micutisme, atunci eu sunt de acord sa traiesc o viata micuta.

4 gânduri despre „Detalii

  1. De nepretuit. Stretegie de time management. – Alo... BEBE!

  2. eu de mult la ele ma gandeam, la micutismele astea, dar nu le puteam verbaliza nicicum))

    pot doar sa presupun noua componenta, dupa postarile recente:) ma bucur mult pentru tine si Ilinca! sunt momente cand oamenii buni dau in sfirst de bucuriile pe care le merita din plin. (hugs)

Lasă un răspuns

