5 ani

IMG_8274

Un lighean de petale de trandafir oferite voua, dragi oameni care treceti pe aici. Azi se implinesc 5 ani de cand am scris prima postare pe acest blog. De atunci multa apa a curs si in Prut si in Nistru, fata mea a crescut, eu am iubit si raziubit, am plecat, am venit, mi-am schimbat cateva case, cateva job-uri, am construit vreo doua vise, altele trei le-am demolat, am slabit, m-am ingrasat, iar am slabit, am pierdut, am castigat, am fost tunsa zero, am fost blonda, roscata, am calatorit, am facut ceea ce credeam ca nu as putea face niciodata, am plans, am ras, am urlat la luna, m-am adunat de pe jos, am urcat si ma tin.

Un lucru a ramas la locul sau – acest blog. Iar el inca exista din cauza ca voi existati imprejurul lui. Va multumesc!

26 de gânduri despre „5 ani

  1. 5 ani abia inceputul!!! Poate intr-o zi vei edita si o carte, material ai destul!!!
    Screi in continuare, ca o faci cel mai bine!!! Multa bafta!

  2. Draga alobebe, am perioade cind nu-ti citesc blogul citeva zile, insa gindul mii aproape in fiecare zi la el, iar cind faci pauze la scris, atunci numar eu zilele si orele, cind ve-i reveni :) 
    Pot sa zic ca-ti „iubesc” blogul, deoarece este o parte din viata mea, imi este foarte aproape de sufletul meu, l-as compara cu o prietena foarte buna si apropiata, pe care nu te mai saturi s-o asculti si pe care tii frica sa nu o pierzi vre-o data. 
    Din tot sufletul chiar țin sa-ti multumesc pentru numeroasele lucruri care le-am invatat din acest blog, pentru cartile pe care le-am citit la propunerea ta, pentru minunatele saituri pe care le urmaresc pina acum, pentru sinceritatea ta, pentru curajul tau, pentru stilul tau unic de a fi… Mersi! 

    • Eugen, eu nu stiu ce om ar scrie pe un blog public daca nimeni nu l-ar citi :) Demult ma opream, daca nu ma incuraja nimeni.

  3. Si tie iti multumim ca ai dat viata si dai in continuare culoare acestui minunat blog. Iti multumesc ca ma inspiri, ca uneori, pot sa ma regasesc printre rinduri, si de fiecare data imi face placere sa citesc un articol nou postat. Simplitatea si originalitatea cu care iti imparti gindurile este extraordinara.

Lasă un răspuns

