Linkuri pentru duminica

Imagine

Cum se apropie vara, cum ma apuca febra facutului. Decoratiuni, gradinite de flori, jucarii, fulare, berete, pernute… Va invit si pe voi sa stam alaturi serile de iunie si sa facem ceva cu mainile noastre. Deci, sa incepem cu niste cosuri pentru chitibusuri.

Pentru mine cea mai imporanta, interesanta si utila masa din zi este micul dejun. Importanta, de aceea ca dimineata sunt foarte flamada si e important sa mananc, altfel devin rea. Interesanta, deoarece dimineata nu-mi pun niciun fel de restrictii, orice fantezie este permisa, in comparatie cu mesle de seara cand trebuie sa tii gura pe jumate inchisa. Si utila, deoarece imi da forte sa incep ziua de pe pozitii solide. Micul dejun e momentul meu preferat dintr-o zi. De aceea ca e dimineata, e liniste, e nou. Japonezii stiu si ei cat de important este un mic dejun. Iar micul lor dejun este atat de deosebit de al nostru!

O idee originala si usor de realizat pentru camera unui copil. Desi, eu as „fura-o” si pentru un dormitor de maturi.

Desenele copiilor sunt o sursa importanta de informatii despre cum vede el viata care se intampla in jurul lui si locul sau in aceasta viata. Un articol de citit numaidecat, incepand cu introducerea, de facut exercitiul propus si de citit obligatoriu comentariile (in rusa).

Uitati-va ce case zburatoare fotografiaza francezul Laurent Chehere!

Toata toamna m-am tot intrebat in aceasta rubrica cine, cine va face si la noi o nunta ca nuntile care apar pe site-urile de specialitate din SUA si Europa. Si iata, iata ca am ajuns ziua cand news-feed-ul meu din Facebook era inundat cu fotografii minunate, fantastice, romantice, senzuale de la nunta extraordinarei Lilu si a alesului inimii ei, Calin. Casa de piatra, oameni frumosi!

Femeia la razboi, o tema atat de neglijata. Femeile in al II Razboi Mondial ne-au fost prezentate in filmele sovietice doar ca niste camarade de lupta devotate cauzei. Realitatea, insa, a fost de alta natura. Acum nu ne ramane decat sa ghicim prin ce au trecut copilele care se inrolau benevol in Armata Sovietica. Sau sa incercam sa citim printre randuri. Marturiile fetelor razboiului (in rusa).

PS: cum au trecut oare prin razboi femeile inrolate de partea germanilor?

Piesa zilei este piesa pe care am auzit-o prima data in clasa a VII, la radio Unda Libera. De atunci mi-a ramas in cap si in suflet drept imnul meu. Pot sa vi-l imprumut :)

Un gând despre „Linkuri pentru duminica

  1. Despre femeile germane din al II-lea Razboi Mondial si contributia lor la Holocaust vezi cartea Hitler’s Furies: German Women in the Nazi Killing Fields de Wendy Lower. Poate ca ai vazut si filmul The Reader.

Lasă un răspuns

