Istanbul IV

 

Zilele trecute am avut o discutie cu cineva care pleca in week-end la Istanbul si cauta un suflet de cunoscator sa-i recomande doua-trei destinatii ce pot vazute intr-un timp foarte limitat. Povestind, am intrat din nou in atmosfera acestui oras care te seduce indiferent de ideile cu care pleci spre el.

Tot vorbind despre Istanbul, mi-am amintit ca am fost si eu acolo, exact cu doua luni in urma, si ca nu am impartasit cu voi toate fotografiile. Ma corectez.

IMG_8097 IMG_8161 IMG_8091 IMG_8074

2 gânduri despre „Istanbul IV

  1. Salut Diana,

    Vreau sa merg in Istanbul inca din liceu; Dar traind la Paris, am auzit pareri de la o colega de munca (lucrez part-time la scoala), deci frantuzoiaca, ca s-a simtit destul de prost acolo ca si femeie. Adica barbatii erau prea libidonosi si faceau comentarii si chestii. Si a spus atat de dezgustata si in repetate randuri (si audienta femininta care era prin cancelarie si fusese prin Istanbul a sustinut-o) ca as vrea sa stiu : E chiar asa?
    Ca eu tot vreau la Istanbul.

    Cu ganduri bune de sub cer cu soare francez,
    Dana

    • Dana, nu, nu e chiar asa. Barbati libidinosi sunt peste tot. Eu am locuit un an la Istanbul si m-am simtit in largul meu. Si, apropo, imi permiteam sa vin pe intuneric acasa fara nicio grija, ceea ce nu pot face la Chisinau. Experientele sunt foarte diferite si pana nu mergi sa vezi cu ochii taim nu trebuie sa crezi pe nimeni.
      In orice caz, anul petrecut la Istanbul a fost unul dintre cei mai frumosi in materie de calitate de viata si se datoreaza anume oamenilor de acolo.

Lasă un răspuns

