Scurt despre gatit

Imi place sa gatesc. Si imi place sa cred ca gatesc bine.

Imi place sa gatesc pentru cineva, iar cand acel cineva este barbat, satisfactia mea este tripla. Eu sunt genul de femeie care nu-si hranste barbatul doua zile la rand cu aceeasi mancare. Chestiune de onoare femeiasca. Si de copilarie intr-o familie unde borsul cu carne de porc si varza se manca o saptamana intreaga.

Nu demult citisem intr-o carte ca antropologii, in sfarsit, au descoperit care e misiunea suprema pentru o femeie si, o, supriza, toate cliseele ce tin de maternitate au fost sparte! Misiunea suprema a femeii, actul care ii procura cea mai mare satisfactie si care o valorifica cel mai mult, este sa-si hranesca barbatul. Aleluia! Am ajuns si ziua in care Cezarului i-a fost dat ce-i a Cezarului.

***

Deseara mancam spaghetti all puttanesca (Da, corect, puttanesca de la puttana.)

Si, neaparat, in timpul gatitului se cere o coloana muzicala. La spaghetti alla puttanesca cred merge asta:

 

Pofta buna, orice ati manca!

Lasă un răspuns

