Latest news

Street-Art-DIHZAHYNERS-in-Beriut-Lebanon-31

Vestea buna e ca putem sa nu mai purtam sutiene. Cercetatorii francezi o spun.  

Cu aceasta ocazie, mi-am permis un week-end descatusat. Ceea ce va doesc si voua.

***

A doua veste buna este ca avem un nou local simpatic in oras, unde se poate manca pizza si paste proaspete. E vorba de Oliva de pe bd. Moscovei, exploarat de mine ieri la amiaza. Ce sa zic… Interiorul foarte ca lumea, usa de la intrare, insa, se deschide atat de greu, incat, daca nu ai bicepsi si pectorali serios antrenati, poti sa impingi in ea mult si bine.

Meniul arata destul de apetisant. Pastele comandate au fost bune, nu degeaba sunt facute pe loc si fierte chiar al dente. Pizza, insa, m-a dezamagit putin. Au fost localuri in viata mea care o gateau mai bine.

Personalul e dragut, insa cam neatent. Noi mancasem, cerusem nota, achitasem, dar farfuriile murdare, pline de sos de la paste si fundul de la pizza, plin de faina, asa si stateau a nature morte, imbogatind decorul mesei la care sedeau doi oameni iesiti duminica sa manace in afara casei. De aceea ca acasa nu are cine-i deservi. Da, farfuriile murdare uitate in fata noastra au stirbit din frumusetea localului.

Si pe final, despre preturi. Cine mi-a raspuns pe Facebook, la intrebarea mea care sunt preturile la Oliva, ca e mai ieftin decat la Andy’s, sa-i fie rusinica. Nu e mai ieftin. E mai scump. Wc-urile, insa, sunt faine. In plus, e un local child friendly, fapt ce nu poate decat sa bucure mamica din mine.

***

A treia veste buna e ca orice criza isi are si momentele sale de glorie. Dupa explozia de ieri, m-am gandit ca ar fi o idee foarte buna sa schimb ceva. De exemplu, adresa. Un lucru e cert – in viata pentru a castiga dintr-o parte, trebuie sa pierzi din alta (mi-a spus candva un om intelept). Eu schimb cinele pregatite de mama si iesirile sistematice din tara pe un apartament (deocamdata inchiriat) in care eu voi fi stapana. Viata nu e decat o lista de prioritati.

fotografie cu genericul Per aspera ad astra, imprumutata de aici.

8 gânduri despre „Latest news

  1. Felicitari, casa noua, desi inchiriata, e ca si permisul de conducere, un pas spre casa ta, spre independenta, spre solutii creative de a face bani :)

  2. Bune news! Eu sutien doar la iesiri si necesitati il pun, am facut exces de el cind am alaptat, acum is free, asa ca te inteleg.
    Referitor la apart chiar in chirie, bravo, am scis la postarea anterioara de asa solutie. Daca ai nevoie am o ruda ce da in chirie, era liber, daca te intereseaza pot afla detalii, e la Botanica, pe strada Zelinschi, visavi de spit ala comstructorul,hrusiovca stiu ca iti plac, e renovat, curatel, nus pret….dac vreai scrie si iti dau detalii. Succese

  3. Mie-mi plac schimbarile si chiar si mutarile. Chiar daca-s anevoioase si grele si duuuuureaza (atunci cand ai atatea cate le avem noi )) ), dar vine cu un suflu nou in viata si parca totul se lumineaza nushcum.

    Felicitari si sa iti fie muuuult mai bine in noua casa!

    • Ludmila, culmea e ca dis-de-dimineata, doar cu ideea in cap, am impachetat deja cate ceva. Setul clasic – 4 luminari, un sipet din lemn pretios, un cos mic adus din America Latina, un desteptator cumparat de la piata de vechituri din Odesa etc.
      Ce mai, lucruri de prima necesitate :))

      • Exact ce trebuie pentru purificare! Eu imi amintesc cum la un moment dat am inceput sa ma simt, avind in spate 10 ani lucrati, salarii bune cheltuite, etc. si eu nu aveam un colt al meu. si parca imi parea ca toti in jurul meu au reusit sa-si cumpere un apartament, dar eu nu am putut. cind ne-am cumparat un apartament in casa noua, ne duceam in fiecare saptamina si ne uitam cum se construieste casa. imi pare ca nu conteaza unde ne ducem, ii bine sa ai un colt, cit de mic, al TAU cu lucrurile dragi, de prima necesitate :)

Lasă un răspuns

