Cureaua facatoarea de minuni

 

„Nu va bateti copiii? Ii cresteti in armonie? Le dezvoltati simtul de respect pentru semenii lor? Ii invatati ca toti sunt egali? Nicio grija! Scolile noastre le vor arata ce inseamna viata reala, adevarata! Veniti la noi si copilul vostru se va transforma dintr-un smiorcait hipersensibil intr-un om de valoare pentru societatea noastra!
Ministerul Educatiei al Republicii Moldova, intotdeauna alaturi.”

Ma ofer sa fac copyrighting gratuit celor care stau la volanul educatiei in tara asta. Iar parintilor care nu se intereseaza ce sa intampla cu copiii lor la scoala sau se interesaeaza, dar cred ca e normal ca bucata din bucata lor sa fie educata cu cureaua de catre unele cadre didactice turbate de atata exces de zel, nu le doresc decat succes in viata si liniste sufleteasca noaptea.

Deasupra familiei noastre parca s-a oprit nu stiu care planeta care favorizeaza agresiunea si violenta. Ilinca a primit ieri, in timpul orei de dans, o curea peste posterior si mana. De la invatatoare. Normal. Culmea e ca aceasta tactica educationala nu este practicata pentru prima data si nu doar Ilinca a incasat-o, dar si alti copii, majoritatea fiind baieti.

Nu stai in poztie corect – poc. Nu tii spatele drept – poc. Ai facut vreo prostioara in timpul lectiei – poc. Cureaua doamnei X. – cea mai buna antrenoare de dans. De azi cu reduceri de sezon!

Sa fie clar. Pe mine nu ma intereseaza a lovit-o tare sau nu. Pe mine nu ma inetresaza ca si in alta parte se practica asa metode de educatie. Pe mine nu ma intereseaza opiniile oamenilor care cred ca un copil altfel nu va face performante decat de frica biciustii. Toti care au de gand sa vina cu astfel comentarii sau care au venit deja, n-au decat sa creada mai departe ce vor si sa-si lase copiii batuti de cine nu-i e lene.

Si inca ceva. Eu cred in vorbele copilului meu. Ca daca n-am crede noi, parintii, cine sa creada? Incercati o data, o singura data, sa aveti dubii si sa aratati asta copilului vostru in momentul in care el vine la voi cu o durere si veti vedea ce efect va avea asta dupa. Pe urma sa nu va intrebati de ce oare cel mic nu mai povesteste nimic.

Nici nu stiu pe cine sunt infuriata mai tare. Pe invatatoarea geniala sau pe parintii copiii caror au fost loviti si ei nu au descoperit ce se intampla cu cei mici la orele de dans sau au descoperit, dar s-au facut ca ploua de dragul unor performante pe ringul de dans.

***

Cel mai gustos moment din toata istoria este faptul ca invatatoarea roaga copiii sai favoriti sa aduca cureaua. Ceva de genul „Maricica, ada, te rog cureaua…”. Si Maricica se executa.

Suntem egali? O branza. Sau, cum zice mama – o ceapa.

13 gânduri despre „Cureaua facatoarea de minuni

  1. Apel semi-necenzurat catre cadrele didactice | Alo... BEBE!

  2. Vecina mea de peste perete (etaj) are undeva vri-o 50 de ani si este educatoare la gradinita de linga casa. Nu-i seara ca sa n-o aud cum urla la sotul ei…care la rindul lui e sef pe casa si alcoolic. Ideea e alta, ca ea vorbeste asa de urit, il numeste in tot felul: (animala shi esti tu, boule, faraonule, dracule, debilule…etc;) si eu stau si ma gindesc si ma intreb uimita, cum naiba dupa asa scandaluri si asa cuvinte se mai duce ea a doua zi la gradinita si cum naiba se poarta cu copiii…mie mi-ar fi frica de dinsa!!! Mai are doua fete care deja sunt mari, saracele- ce copilarie fericita au mai avut!!! Mai bine tac.
    Si pe linga toate astea sint mai mult ca sigura ca are numai 9 clase terminate si nimic mai mult…da iaca e educatoare la gradinita!!!
    Referitor la desteapta de profesoara cu cureaua…indiferent de cit de tare sau nu loveste in copii, cu scop educativ sau fara…cu siguranta as face tot posibilul ca pina la sfirsitul vietii sa uite cum o cheama!!!

  3. Bunica mea ,care a facut scoala la romini,imi povestea ca profesorul i_i lipea peste degete cu rigla… Sarmana mea bunicuta,care are aproape o suta de ani, si azi imi spune,stii ce doare cind te plesneste peste degete…… Eu cind eram mica credeam ca is povesti de_a ei,ca eu nu am vazut asa ceva cit am fost copil in scoala,ori poate erau asa cazuri,dar mi_a mers mie si am avut invatatori normali… Nu stiu,dar am ramas cu gura cascata citindu_ti articolul de azi. Cum asa ceva e posibil in anul 2013,nu inteleg! Hai ca Moldova nu_i chiar Africa ,vreo tara subdezvoltata :( Sa te duci sa faci „razborca” cu profesoara asta frustrata. sa ma scuzi de vulgaritate,dar cred ca doamna vs profesoara de dans e o „mal baisée” si o sadica si isi descarca nervii pe copii……. pfiuuuuuuuuu, i_as rupe gitul,spurcaciunea ce este ea!!!!

  4. Ehehehe, Diana, eu ias cere cureaua aia si ias da foc in fata copiilor, sa vada ei ca cineva stie de suferinta lor si nu e indiferent, as stringeo la un perete pe pedagoaga, iar in privat ias minji vreo doua, zau. Imi imaginez cu ce rinjet si placere alearga favoritii ei sa ii aduca cureaua? Cita josnicie…..sau mas face lintre si punte sa filmez cumva asta….sa o fac vestita dobitoaca, sorry, dar ma ingrozeste ce se face….

  5. Iarasi eu Diana, multumesc pentru comentariile precedente, dar vreau sa va mai zic una. Zilele astea fetita mea a luat o nuia de pe afara si a venit sa ma bata la fund, eu am ramasa „portret”, de unde stie ea asa ceva. Am intrebat-o cine face asa si ea mi-a raspuns ca d-na Olga, dadaca. Am intrebat-o pe aeasta dadaca daca e adevarat ca bate copii si ea mi-a zis ca atunci cind ies afara, sta cu batul linga ei ca sa nu intre in nisip. Atunci de unde stie copilul ca acest bat se da peste fund?! E groaznic ce dadace in ziua de azi se admit, si nu ma refer doar la Olga, dar si la altele pe care le vad pe afara, vorbesc ca la piata, se adreseaza la fetite cu „fa”, urla intr-una la ele ca sa stea pe scaun si sa nu alerge. Oare nu ar trebui sa aiba cit de cit studii? sau la urma urmei un cod deontologic al dadacei.

    • Tatiana, sa fim serioase :) Care cod deontologic? Multe din ele nu au decat 9 clase si locuiesc chiar in gradinita, desi asta nu este permis. Multe sunt niste fete sarmane de la tara.

      In alta ordine de idei, de ce ar trebui sa stai cu batul ca sa nu lasi copiii in nisip? Ce sunt vite? Da educatoare ce face in timpul asta? Scarpina limba cu celelalte educatoare?

  6. Sunt socata. pe moment numai asta pot spune. si sunt de acord, nu stiu pe cine sa fii suparat mai tare, pe timpitii de parinti care accepta copiii lor sa fie batuti de niste psihopati, ca evident femeia ii psihopata si-i place sa bata copiii, probabil batea pisicile cind era mica. sau pe societatea noastra deja primitiva. of.

    • Ludmila, eu nu as zice ca ea e psihopata. Eu sunt apropae singura ca ea a facut dans de performanta exact pein acealeasi metode- viloenta fizica si injuraturi. Respectiv, dansa crede ca doar asa poti invata un copil sa danseze.

    • Nu am gasit-o, ea vine abia dupa-amiaza. Ma duc maine, ca e de dimineata. Am vorbit, in schimb, cu diriginta care nu prea s-a mirat, dar a spus ca asta nu trebuie de lasat asa.

Lasă un răspuns

