Chestionar

Uneori ma intreb, daca as cadea de la inaltimea celor noua etaje, nu in picioare, asa cum cad pisicile, tu m-ai ridica?

Sau daca intr-o dimineata de miercuri as pleca in Honduras, fara sa te anunt din timp, tu m-ai astepta?

Daca ai afla ca mie nu-mi plac filmele pe care le privim, ai vrea sa ma mai inviti la cinema?

Sau daca ai sti ca eu joia ceea nu am dormit acasa, asa cum ti-am spus, ai mai vrea sa dorm cu tine maine?

Dar daca ti-as spune ca eu toata ziua ma tin de maini sa nu-ti scriu ca te iubesc, ti-as mai fi ineteresanta?

Ma mai intreb, ce-ai zice tu, daca ai afla ca acasa ma asteapta un alt el, cineva care se ascunde in spatele unei stampile bine-meritate? Ai mai da ochii cu mine?

Dar daca intr-o zi tu vei vedea in ochii copilului nostru, ochii prietenului tau, vei mai veni seara acasa?

Si daca eu, beata, ti-as arunca in fata ca mama mea nu te place, ai mai sta in capul mesei?

etc.

etc.

etc.

***

Cat sunteti gata sa platiti pentru dragostea adevarata?

Un gând despre „Chestionar

Lasă un răspuns

