Tot romanul e poet

Azi e ziua Internationala a poeziei. Cred ca stiti. Si cum tot romanul e poet si toata romanca poeata, am spus ca acum e acum sa-mi scot si eu versurile de pe un blog de-al meu vechi cat lumea. Enjoy!

ilinca 070(1)

Dacă m-ai lua de nevastă,

Ţi-aş fi foarte recunoscătoare.

Aş înceta să vorbesc atît de mult.

Aş înceta să fumez şi să consum fără măsură produse făinoase.

Aş slăbi. Nu mi-aş roade unghiile şi mutila faţa.

Aş merge vineri seara la teatru şi aş citi cărţi inteligente (de genul Ulise de James Joyce)

Aş purta ochelari (chiar dacă nu am nevoie) şi mi-aş scoate bicileta de la rugină.

Şi te-aş iubi, te-aş iubi, te-aş iubi.

2653_71060462340_6057713_n

Am semnat un pact.

Un pact de neagresiune.

Eu îţi las emisfera stîngă a creierului meu (pe care niciodată n-am ştiut s-o utilizez)

Ventriclolul drept şi aorta.

Plus toate amintirile din călătoriile noastre din Europa de Est.

Cedeaza-mi două treimi din creierul tău,

Ochii clarvăzători, dinţii ce ştiu să muşte cu violenţă din viaţă.

Şi inima.

Plus toate amintirile din călătoriile noastre din Oceania şi Insulele Feroe.

 

Foto: din arhiva personala

Lasă un răspuns

