Eu stiu…

Eu stiu ca atunci cand tii degetul tare apasat pe rana, vine clipa in care nu mai simti durerea. Ea ori te tampeste si te transforma intr-o dobitoaca insensibila ori organismul tau o respinge, ca pe un corp strain.

Eu mai stiu ca mamele au aproape intotdeauna dreptate.

Eu inca stiu ca noi avem in interiorul nostru o cantitate anumita de resurse pentru fiecare om care intra in viata noastra. Aceasta cantitate e la fel ca ovulele din organizmul femeii, adica limitata. E destul de greu sa mentii echilibrul si sa nu irosesti aceste resurse intr-un timp scurt.

Eu stiu ca sunt oameni care cel mai tare se iubesc pe ei insisi. Si inca mai sunt oameni care se iubesc pe ei insisi moderat, de aceea ca ei iubesc pe alti oameni foarte tare. Uneori aceste doua categorii se ciocnesc.

Eu mai stiu ca apa curge, iar pietrele raman. Parafrazand, iubitii pleaca, fostii iubiti raman.

Eu inca stiu ca sunt foarte puternica. Ca orice femeie. Uneori mi-e frica sa-mi imaginez pana unde poate ajunge aceasta putere si rezistenta.

Eu stiu ca am cel mai frumos copil din lume. De aceea ca e copilul meu.

Eu mai stiu ca asa cum sunt iubita eu nu este iubit nimeni. De aceea ca sunt iubita de cel mai frumos copil din lume.

Eu stiu ca de multe ori nu am dreptate. Dar eu sunt foarte sincera in nedreptatea mea. Asa cum suntem cu totii sinceri cand credem in ceva.

Eu stiu ca sunt oameni care dau si oameni care iau. Apoi am aflat ca exista si a treia categorie: oameni care nici nu dau si nici nu iau. Cu acestia eu nu stiu cum trebuie sa ma port.

Eu mai stiu ca eu sunt omul care da. Uneori fara masura si nu acolo unde trebuie. Dar, cine stie unde si ce trebuie de dat?

Eu inca stiu ca cea mai mare placere omul o are atunci cand isi imagineaza ca produce bucurie altui om.

Eu mai stiu ca intr-o zi voi disparea. Sper pana atunci s-o pot invata ceva pe Ilinca.

Lasă un răspuns

