Despre dragoste la prima vedere

Ea avea genunchii ascutiti pe care se odihnea o carte. „Gertrude” de Hermann Hesse.

Ea avea parul scurt, tuns baieteste. Deschis la culoare, cu firul subtire, ca parul copiilor.

Ea purta un tricou galben. O fusta de blugi. Si o pereche de flip-flops.

Vaporul s-a oprit. Toti au coborat. Eu invluntar am iesit dupa ea. Si am urmarit-o. Pana in clipa in care mi-am adus aminte ca ma asteapta cineva acasa. Si ca oricum nu as avea ce sa-i spun. „Salut! Sunt fata care a stat in fata ta in vapor. Imi place de tine. Si te-am urmarit”… Da, de acord, mi-am zis, suna cam aiurea. Si nici eu nu arat a nebuna. Cum poti arata a nebuna cand ai copil de doi ani acasa, sot la lucru, 10 kg in plus pe solduri, cand emani orice, numai nu sexualitatea… de aceea. De aceea…ca sa poti deveni ineresanta unei femei cu genunchii ascutiti si parul scurt.

Si chiar daca? Chiar daca i-ai fi placut, deoarece ea era deosebita? Atat de deosebita, incat erai in stare sa o urmaresti. Sa devii ridicola. Sa fii trimisa la plimbare. Sau, mai rau, compatimita.

***

Dragoste la prima vedere exista. Iata si dovada. Eu o tin minte pe aceasta fata si dupa 6,5.

Lasă un răspuns

