Linkuri pentru duminica

Imagine

Anul asta am facut o altfel de lista de promisiuni. Daca a mea vi se pare cam sobra, va indemn sa treceti pe la Design Sponge sa vedeti cat de minunat si-au insirat ei promisiunile pentru 2013.

2012 in imagini in opinia CNN.

Cele 50 de personalitati feminine ale anului 2012 in opinia elle.fr. Inspirational.

Cu anii am inteles ca unica solutie pentru orice situatie de criza este dragostea. Paulo Coelho e de aceeasi parere.

Sa vad Aurora Boreala este unul din visele care mi-au ramas din copilarie. Zilele astea Ilinca mi-a amintit de el. Datorita ei si a intrebarilor la care a trebuit sa fac fata, am mai aflat ca si la Polul Sud exista o Aurora, care se numeste Aurora Australa. Stiati ca si pe alte planete sunt Aurore?! Priviti acest video minunat.

foto: de aici

Lasă un răspuns

