Linkuri pentru duminica

IMG_5624

Primele linkuri din 2013 prezinta mai mult un dezmat al meu foarte personal in calitatea mea de prietena, cumatra, iubita, colega si femeie solidara cu alta femeie si, pur si simplu, om care a fost rugat sa ajute cu ceva. Deci, pe rand:

tanti Nastea, pe langa faptul ca imi este o prietena foarte apropiata, mai are si darul de a povesti gustos, mustos, cu carne si piper. Desi sunt prezenta pe viu la multe episoade descrise in postarile sale, cand le citesc parca imi par mai interesante decat au fost in realitate. In plus, asa cum se cade pe la noi, vara care a trecut, eu si tanti Nastea, am decis sa legalizam relatia noastra si am devenit cumetre. Ca sa moara dusmanii.

Intr-o zi cineva din noi doi il va omori pe celalalt. Pana atunci, insa, ne scoatem ochii de ochii lumii, ne gelozam, ne iubim intre reprize, facem cate o nunta in fiecare seara si vorbim la telefon cu Jack Nicholson. El e tare talentat.

Filip e o balanta adevarata. El stie sa-si lege esarfele asa cum nimeni nu si le leaga. Filip mai are si un ochi frumos. Chisinaul prin ochiul lui parca nu e Chisinau.

Cristina e o femeie frumoasa care si-a facut si un blog foarte frumos, o adevarata bomboana pentru ochi. Cristina locuieste la Dublin, e stilist si designer de interior, dar e o fata de-a noastra.

Baietii m-au rugat sa-i ajut sa-si promoveze filmuletul si eu o fac cu mare placere. De aceea ca a fost si va fi Craciunul, de aceea ca e despre copii si despre cum sa fii darnic si de aceea ca imi place muzica de pe fundal.

PS: Si da, acesta sunt practic singurile bloguri „moldovenesti” pe care le citesc. In plus, de azi le puteti gasi in coloana dedicata linkurilor care-mi plac.

 

3 gânduri despre „Linkuri pentru duminica

Lasă un răspuns

