In loc de promisiuni pentru 2013

Asteptarile omoara orice relatie. Si ele sunt cel mai greu de omorat.

Dragostea fara raspuns este poate unica dragoste adevarata. Atunci cand te-ai impacat sa fii o umbra, un punct pe perete, un nume in telefon. Dragostea fara raspuns este si cea mai usoara dragoste. Aici nu trebuie sa depui niciun efort.

Copiii nostri au nevoie de dragostea noastra pusa pe cuvinte. Copii alintati nu-s, sunt copii carora nu li s-a aratat dragoste.

Dragostea este acceptare. Aici nu am ce comenta.

Dragostea e atunci cand in fiecare zi castigi o lupta impotriva propriului crieier. Cand problema e in tine si nu in omul de alaturi.

Ca lumea sa-si aminteasca de tine, trebuie sa mori. Aceeasi solutie e buna daca vrei vizualizari la blog, like-uri la fotografii si multe cuvinte frumoase la adresa ta.

Eu nu sunt mai desteapta de aceea ca am 31 de ani. Eu sunt desteapta de aceea ca am luat in serios fiecare comentariu si am incercat sa schimb ceva.

Daca eu tac asta nu insemna ca nu am ce spune. Daca eu tac inseamna ca sunt prea multe de spus.

In ziua in care n-o sa mai rectionez la nimic, sa stii ca am murit. Sau ca m-ai pierdut.

Nu-si schimba parerea doar omul mort si omul prost. Eu parerile mi le schimb cu fiecare experienta noua. Si nu ma rusinez sa recunosc asta.

Nu e nimic mai greu decat sa cresti un copil si sa traiesti alaturi de omul pe care il iubesti.

Vulnerabilitatea este ceea ce poate fi mai frumos intr-un om. Eu m-am saturat de oameni puternici.

Nimic nu e usor. Asa spune mama. Si, pare-se, mamele nu mint.

Eu am sa fiu mai buna.

6 gânduri despre „In loc de promisiuni pentru 2013

  1. Despre dragostea neimpartasita II | Alo... BEBE!

  2. interesant n-am ce spune…..doar ceea ce și eu afirm de mult? să-ți recunoști greșeala e o virtute nu o rușine, să recunoști că nu poți sau nu te pricepi, e putere nu slăbiciune… tot timpul învățăm câte ceva, inclusiv de la cei de 3 ani, de 5, de 7, de 40 sau 80…. Faza cu likurile ..hmmmm nu prea mi-a plăcut, cu like sau fără scrii un comentariu pentru că asta simți….nu știu tu sau ea dacă vede comentariul ăsta dar..facebookul nu e doar o ascundere, o mască, un entertainment,…eeee comunicare, comuniune..poate un altfel de relație…

  3. Să-i spui mamei tale că o iubesc! Și să știi că este valabil și pentru tine, Angela! Și pentru copila ta cu pantofiori roz..( acum poartș pantofi cu toculeț?)

Lasă un răspuns

