2012

2012 a fost un an cu un sfarsit logic.

2012 a fost o epoca.

2012 a fost cel mai complex si irational an din toate traite pana acum.

2012 a fost cat 10 ani.

2012 a fost intens.

2012 m-a trecut prin toate starile.

2012 m-a invatat ca trebuie sa fac doar ceea ce vreau.

2012 mi-a soptit ca e ok sa mai incalc unele promisiuni.

2012 mi-a daruit cea mai frumoasa prietenie.

2012 mi-a dovedit ca tot ce conteaza in viata sunt oamenii.

2012 mi-a aratat cat de mult noi suntem in stare sa ne mintim.

2012 m-a invatat sa iubesc pur si simplu.

2012 a luat cativa oameni de langa mine. Pe unii ii voi revedea. Pe altii ma voi face ca nu-i vad.

2012 a fost anul invataturii.

2012 a fost anul cand a plecat prima mea invatatoare, Ina.

2012 m-a intinerit. Cu multi-multi ani.

2012 este anul despre care nu voi fi in stare niciodata sa scriu. Asa cum a fost.

2012 e ultimul an inainte de o noua viata.

 

Lasă un răspuns

