Eu n-am sa te uit niciodata

Era cald. Posibil eram in sfarsit de primavara. Tu trecusei pe la noi. Purtai, ca de obicei, un tricou alb si blugi. Erai nebuna pe atunci dupa piesa asta. I-ai gasit cuvintele, le aveai scrise pe o foaie si cantai.

Mie mi-au spus ca acolo unde esti acum e bine. Si ca tu ai ramas tanara si frumoasa. Si ca eu nu trebuie sa plang. Eu nici nu stiu ce sa cred.

Eu m-am inchis aseara in wc-ul unui local si te-am intrebat. Insa, eu plangeam atat de tare incat singura pe mine nu ma auzeam, daramite tu.

Eu, posibil am fost cea mai proasta eleva a ta. De parca tu aveai nevoie de eleve…

3 gânduri despre „Eu n-am sa te uit niciodata

  1. R.I.P. « Alo… BEBE!

  2. Imi placea si mie cantecul, n-aveam idee ce frumos e clipul. Matinca experimentul cu papusa din vitrina i-a dat ideea sa treaca la blonda :).

    Ploi de tristete si pe la noi :( . Chiar n-am nici un cuvant de consolare…

Lasă un răspuns

