Vocabular 2012

Nu plange, bea, e tarziu, vreau, lasa-ma, dormi, plec, ma intorc, nici de data asta, m-am saturat, moale, cald, mama, departe, iarasi, singura, femei, nu vorbi urat, grabeste-te, ger, devreme, vreau sa dorm, ce note ai luat, nu vreau, lasa-ma in pace, Paris, mi-e cald, Manuel, salsa, je suis ivre, Montmartre, station Charles de Gaule – Etoile, happy travel, I don’t want any distance between us, mi-e frig, umezeala, mmmmmm, gustos, blond, blonzi, espersso, double espresso, someone like you, low cost, eu plec din tara asta, nimic, nimeni, echilibru, singuratate, o ora de meditatie, eternal om, bilet, salut, plictiseala, Nastea, cuminte, Murakami, tequila, Visa Card, Diana, Dianushka, ce faci, nu vreau acasa, secret, am scapat avionul, o sa mai vina, ma doare, dependenta, Dumnezeu, nu pot, libertate, spune ceva, unde esti, Calin, prietenii stiu de ce, open air party, fotografii, fetele mele, frumoasa, rochii, vino, 50 de grame, salata cu ton, prima parte, nu mai pot, Paris, parfum, latte, iti vine sa crezi, eu sunt fericita alaturi de tine, de ce nu raspunzi, You’ve got the love, la multi ani, I need someone, pescarusi, biciclete, tandem, let’s take a ride, marea, aripi, cicatrici, Barry White, degete lungi, clei, iarasi in bucati, ce sa fac, te iubesc, ma marit, mi-e totuna, fete de la tara, de ce imi faci asta, zmeura, cuprinde-ma, m-am saturat, Ilinca, te rog, septembrie, capsuni, ajuta-ma, gata, ai simtit, invizibila, ssshhhh, Diana, ssshhhh, plange, usor, ruj, arme, bani, prajituri, nu ma intereseaza, tinerete, confuza, nasturi, frunze, maini, azi, maine, langa mine, dor, nu pleca, 31 de ani, frica, dorinta, batranete, till death do us part, ei, buna dimineata, noi, vino la mine, cei mai frumosi, iti place, nebuni, eu nu stiu, citeste, in fiecare zi, te iubesc.

Un gând despre „Vocabular 2012

Lasă un răspuns

