Linkuri pentru duminica

IMG_3623-2

O pasare mi-a soptit ca vine Craciunul si ca ar fi bine sa ma fac cu un Pom de Craciun. Eu zic ca a venit timpul pentru un Pom altfel.

Eu voi face asa ceva pentru acest Craciun. Piele colorata am, hartie gasesc, nu-mi ramane decat sa le pun pe toate cap la cap. Cineva se va bucura de un cadou altfel.

Street Art Utopia. 106 fotografii care trebuie vazute. Poate intr-o zi, candva, peste ani, Chisinaul va fi acolo.

Imi plac surprizele. Cele pe care le gaseti in locuri foarte banale. De exemplu pe un site pe care te asteptai sa vezi doar niste haine impletite. Si, cand colo, dai de un film intreg. De o istorie. O atmosfera.

Cel mai fain lucru care mi s-a intamplat in viata este viata. Fiecare zi este o nastere. One Day on Earth. Cel mai fain proiect despre viata. Alaturati-va.

foto: aici

Lasă un răspuns

